استون مارتین در سال 2019 از نظر مالی شرایط خوبی نداشت. اما پس از سرمایهگذاری جدیدی که در این شرکت صورت گرفت، این برند بریتانیایی آماده است تا با چالشهای جدیدی روبرو شود. اما این سرمایهگذاری باعث تغییراتی در آینده این خودروساز شده است. اندی پالمر رئیس استون مارتین طی یک مصاحبه اطلاعاتی درباره آینده این شرکت و تغییرات گسترده در محصولاتش منتشر کرد.
این تزریق مالی به استون مارتین اجازه میدهد بهرهوری خودش را به کمک کارکنان جدید در کارخانهها و ادارات افزایش دهد و همچنین تغییرات مهمی داخل هیئت مدیره ایجاد کند. حالا لاورنس استرول مدیر اجرایی، نیک لاینز مدیر ارشد فنی، اندی هاسلم مدیر ارشد فروش و پیتر فریدمن مدیر ارشد بازاریابی شدهاند. تاریخ عرضه محصولات هم تغییر کرده، مثلا آستون مارتین لاگوندا تمام الکتریکی پس از سال 2025 عرضه خواهد شد، در حالی که ابتدا قرار بود سال 2022 عرضه شود. عرضه پروژه آستون مارتین رپید E هم مثل دیگر محصولات الکتریکی این شرکت به پس از سال 2025 موکول شده است. البته نکته مثبت اینجاست که موتور V6 هیبریدی این شرکت که در حال تولید است در مدل سال 2022 استفاده خواهد شد.
این سرمایهگذاری همچنین باعث شده تولید والکری در نیمه دوم سال 2020 و آستون مارتین والکری پرو در اوایل 2021 عملی شود. آستون مارتین ونتیج جدید همراه با یک نسخه رودستر، گلدفینگر DB5 و V12 اسپیدستر در نمایشگاه خودرو ژنو امسال رونمایی خواهند شد. همچنین یکی از اولویتهای اصلی این شرکت تیم فرمول 1 استون مارتین 2021 است، چون مدیران شرکت متوجه اهمیت مسابقات بزرگ برای برند شدهاند.