ماهان شبکه ایرانیان

در گفتگو با مهر مطرح شد:

پاسخ منفی سایپا به تراکتورسازی/ دایی اخباری و لک را می‌خواهد

مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید علی دایی لیست بازیکنان موردنظرش را به باشگاه ارائه داده است که در این لیست هم نام حامد لک قرار دارد و هم نام محمدرضا اخباری.

پاسخ منفی سایپا به تراکتورسازی/ دایی اخباری و لک را می‌خواهد

رضا درویش در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره لیست خرید بازیکنان سایپا تاکیدکرد: علی دایی روز گذشته اسامی بازیکنان موردنظرش را به ما اعلام کرد. ابتدا با بازیکنان خودمان مذاکره می کنیم و سپس به سراغ گزینه های موردنظر خواهیم رفت.

وی درباره وضعیت محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتورسازی و اینکه این باشگاه خواهان تمدید قرارداد این دروازه بان شده است، گفت: خدمت اخباری تمام شده و این بازیکن خود به خود بازیکن ماست. حامد لک هم دروازه بان ماست و علی دایی هر دو نفر را برای فصل بعد خواسته است.

مدیرعامل سایپا درباره میزان تغییرات این تیم تاکید کرد: ابتدا باید ببینیم از بازیکنان خودمان چند نفر با  تیم باقی خواهند ماند ولی به صورت کلی پنج تا شش بازیکن جدید به سایپا اضافه خواهند شد.

درویش درباره احتمال جذب بازیکن خارجی هم خاطرنشان کرد: در لیست آقای دایی فعلا بازیکن خارجی وجود ندارد.

مدیرعامل سایپا در پایان یادآور شد: با حضور علی دایی در سایپا برای جذب بازیکن مشکلی نخواهیم داشت. بخشی از زحمت جذب بازیکنان هم بر عهده علی دایی است چون بازیکنان به این سرمربی علاقه دارند. ما هم از این پتانسیل دایی استفاده می کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان