در گفتگو با مهر عنوان شد:

وزیر هیات مدیره استقلال را تکمیل کند/ هرکسی می آید باید کار کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وزیر ورزش و جوانان باید اعضای هیات مدیره را به شرایط قانونی برساند تا امور باشگاه پیگیری شود.

وزیر هیات مدیره استقلال را تکمیل کند/ هرکسی می آید باید کار کند

جواد قراب که از او به عنوان یکی از گزینههای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال نام برده می شود در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در مورد خودم اصلا صحبتی ندارم اما به طور کلی هیات مدیره باید به موقع تشکیل جلسه بدهد و کارها را جلو ببرد.

قراب در ادامه افزود: هر سازمانی از راس هرم به سمت پایین تشکیل می شود و در وهله اول مدیریتش مهم است که از چه کسانی تشکیل شده باشد اما ان‌شالله باید به گونه ای باشد که از 5 یا 7 نفر حداقل دو نفر ورزشی باشند و لااقل به فوتبال آگاه باشند.

وی در ادامه افزود: دو نفر دیگر هم به نظر من باید حتما اقتصادی باشند تا بتوانند به تیم کمک کنند. این نمی شود که همه بنشینند توی یک اتاق و هیچ شرح وظایفی هم نداشته باشند. مربی و بازیکن باید دغدغه ای به جز فوتبال نداشته باشند. مثلا مدیر اگر بخواهد بازیکن بخرد نباید دغدغه پول داشته باشد. یا مثلا اگر قول پاداش می دهد نباید قولش برآورده نشود و یا اینکه از فلان تماشاگر و هوادار پول بگیرد و به بازیکنان بدهد که این اصلا خوب نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: مدیری که انتخاب می شود باید مردم و مملکت رو بشناسد. الان که آقای روحانی انتخاب شده اند به وزیر قدرت و اختیار خواهند داد تا آقای وزیر به ورزش کمک کنند اگر این کارها صورت بگیرد و اسپانسرها هم مقید باشند که به موقع به باشگاه کمک کنند شرایط باشگاه بسیار خوب جلو خواهد رفت.

قراب با تاکید بر بایدها و نبایدهای هیات مدیره گفت: جلسات هیات مدیره هم باید پربار باشند. کسی هم نباید وارد مسائل فنی شود و مصاحبه های اینگونه انجام دهد چرا که وظیفه‌شان نیست. حرف ها باید در داخل همان جلسات گفته شوند و یک سخنگو هم باید نتیجه جلسات و زحمات باشگاه را به گوش مردم برساند. این واقعا زیبنده باشگاه استقلال نیست که همه صحبت کنند. استقلال باشگاه بزرگی است و باید ساز و کار درستی هم برای مدیریت داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: الان منصوریان زحمت می کشد و تیم هم در آسیا و هم در ایران نسبتا خوب است و اگر امروز و هفته آینده بتواند استقلال العین را ببرد و بالا برود نتیجه خوبی گرفته است. اگر استقلال مدیر کاربلد داشته باشد که بگذارد منصوریان کارش را انجام دهد او هم کارش را انجام می دهد و باشگاه را جلو می برد.

وی تاکید کرد: خیلی ها در این باشگاه مدیریت کرده اند و به هیات مدیره آمده اند اما برخی کار کرده اند و زحمت کشیده اند برخی دیگر هم فقط بوده اند و کاری انجام نداده اند. امروز هم دست وزیر و معاونانش باز است تا حداقل هیات مدیره را به 5 نفر برسانند و در آرامش کار را جلو ببرند.

قراب در مورد دیدار استقلال و العین در پایان گفت: ان‌شالله تیم آرامش خوبی داشته باشد و با کمک هوادارانش بتواند از این بازی و بازی هفته بعد سربلند از میدان بیرون بیاید.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر