چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی/

دشمنان راهی جز کرنش در مقابل مردم و انقلاب ندارند

ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: مردم باید بار دیگر با حضور باشکوه خود در انتخابات بر حمایتشان از نظام صحه گذاشته و اینکه دشمنان ببینند و بدانند این نظام مردمی است و بیش از قبل ناامیدتر شوند و دوستان ما امیدوارتر.

دشمنان راهی جز کرنش در مقابل مردم و انقلاب ندارند

حجت الاسلام یوسف جمالی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: مردم با حضور باشکوه و بابصیرت خود نشان دادند که در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت بوده و حامی جدی این نظام هستند و در مسیر شهدا و سردار عزیز، حاج قاسم سلیمانی قرار دارند. مردم گام اول را محکم برداشتند و این پیامی بود برای همه دوستان و دشمنان و مقدمه ای برای حماسه دوم که حضور مردم پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشتشان است.

وی افزود: مردم بار دیگر با حضور باشکوه خود در انتخابات بر حمایت خود از نظام صحه بگذارند و اینکه دشمنان ببینند و بدانند که این نظام مردمی است و بیش از قبل ناامیدتر شوند و دوستان ما امیدوارتر.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به راه های نشان دادن اقتدار ایران اسلامی خاطرنشان کرد: ان شالله در درجه اول حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و در درجه دوم انتخاب اصلح؛ انتخاب آن کسی که صلاحیت بیشتری دارد و با موازینی که مقام معظم رهبری اعلام کردند تطبیق بیشتری دارد. اینها هزینه نظام را کم می کند، این راه مقاومت و استکبارستیزی است و قطعا دشمنان ما در محاسبات خود به این نتیجه خواهند رسید که محاسباتشان اشتباه بوده و راهی جز کرنش در مقابل مردم شریف و انقلاب اسلامی ندارند.

امام جمعه موقت بوشهر در پاسخ به ویژگی های انتخاب درست به ایسنا گفت: یکی از مهم ترین این ویژگی ها ایمان به خداوند متعال و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت و نگاه به سرمایه های درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نگاه به جوانان و دست های توانای جوانان این مرزوبوم، زنان و مردانی که می توانند مملکت ما و ایران اسلامی ما را با عزت روزافزون و بهتر از قبل به پیش ببرند.

حجت الاسلام جمالی ادامه داد: ویژگی دوم اعتقاد به مقاومت است، مقام معظم رهبری فرمودند گر چه مقاومت هزینه هایی دارد اما قطعا هزینه مقاومت از سازش کمتر است لذا باید اعتقاد قلبی داشته باشد نه اینکه تنها در زبان باشد و ویژگی سوم هم خدمت، خدمت و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و تواضع در برابر اراده مردم است.

وی با اشاره به تاثیر مشارکت حداکثری مردم و شرکت در انتخابات در بالا بردن امنیت و اقتدار کشور بیان کرد: قطعا حضور مردم همانگونه که در مراسم تشییع سردار عزیز و راهپیمایی 22 بهمن نشان داده شد بسیار موثر خواهد بود.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: دشمن از یک چیز هراس دارد و آن هم اینکه ببیند این نظام مردمی است، اگر ببیند نظام مردمی است با مردم که نمی تواند مقابله کند، در مقابل مردم که نمی تواند بایستد، لذا فکر جنگ و مقابله با مردم را از ذهنش بیرون خواهد کرد.

حجت الاسلام یوسف جمالی اظهار کرد: امروز بحمدلله نیروهای مسلح ایران اسلامی اعم از سپاه و ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی در اقتدار کامل به سر می برند و پشتوانه همه اینها مردم شریفی هستند که زیر علم ولایت، و مقام معظم رهبری در صحنه حضور دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان