مهمترین اخبار گروه اجتماعی در یکم خرداد؛

از انتخاب شهردار تا اجرای طرح پابند الکترونیکی در سراسر کشور

در این بسته خبری به مهمترین رویدادها، پربازدیدها و پربحث ترین ها پرداخته شده است.

از انتخاب شهردار تا اجرای طرح پابند الکترونیکی در سراسر کشور
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعزام 23 هزار زائر به عتبات عالیات تا 70 درصد زندانیان زیر 40 سال هستند، از مهمترین و پربازدیدترین بحث‌های روز دوشنبه(یکم خردادماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار یکم خرداد گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

منتخب مردم تهران در شورای شهر گفت: لیست 21 نفره امید طی یک ماه جلسات متعددی خواهند داشت که در این جلسه به مسایل مهمی از جمله انتخاب شهردار پرداخته می شود.


سازمان تامین اجتماعی در پی تماس افرادی تحت عنوان کارگزار با بیمه شدگان این سازمان اعلام کرد: این سازمان هیچ مجوزی برای کارگزاری و نمایندگی برای ارایه کارت سلامت صادر نکرده است.


مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: حدود 23 هزار زائر در قالب 40 کاروان در نیمه دوم ماه رمضان به عتبات عالیات اعزام می شوند.


رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا گفت: تعارض قانونی در خصوص الزامی بودن یا نبودن پایان خدمت برای اخذ گواهینامه نوعی دام گستری محسوب می شود.


رئیس سازمان زندان ها گفت: 70درصد زندانیان با اعتیاد وارد زندان می شوند.


خبر درگیری روز گذشته دو پهلوان کشتی به شدت در جامعه پیچید و باعث شد که مردم پای امضای خود برای رد صلاحیت ورزشکاران در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بمانند.


پرویز افشار معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: قانونی شدن تجارت تریاک در افغانستان، تنها یک طرح موضوع است و قابلیت اجرایی ندارد.


معاون آمار و فناوری قوه قضاییه گفت: طرح پابند الکترونیک بر روی 300 نفر در تهران اجرا می شود و مقرر شده طی 6 ماه آینده این طرح در سراسرکشور اجرایی شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان