نماینده اصلاح‌طلب: حضور پرشور در انتخابات کید دشمن علیه کشور را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف و از جمله انتخابات همواره راهبرد جمهوری اسلامی ایران بوده، چرا که یک نظام مردمی در فرایند انتخابات میزان وفاداری مردم را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز کشور در تنگنای تحریم‌ها و فشارهای مختلف قرار دارد، در این شرایط انتخابات پرشور می‌تواند خنثی‌کننده کید دشمنان باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: در واقع یک انتخابات کم‌فروغ می‌تواند زمینه‌ساز تشدید تحریم‌ها و دیگر اقدامات خصمانه دشمنان شود و دشمن را برای فشار بیشتر، تحریک و تهییج کند.

وکیلی خاطرنشان کرد: به نظر من مردم فارغ از میزان گلایه و انتقادی که دارند، باید برای تشکیل یک مجلس کارآمد و همچنین احترام به حق رأی وحق سرنوشت خودشان پرشورتر از همیشه در انتخابات شرکت کنند.

وی گفت: اگر انتخابات کم‌فروغ باشد، نتیجه هر چه باشد، یک انتخاب ضعیف و بد است. انتخاب بد یعنی انتخابات کم‌فروغ و انتخابات کم‌فروغ، تضمین‌کننده منافع ملی کشور نیست.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: انتخابات پرفروغ نتیجه‌اش هر چه باشد فرع است، چرا که انتخابات پرفروغ، خود ابزار اقتدار نظام به حساب می‌آید و برهمین اساس مردم ما براساس هوشمندی‌شان قدر این فرصت کوتاه در روز جمعه را خواهند دانست و از این فرصت به نفع آینده کشور استفاده خواهند کرد.

نماینده اصلاح‌طلب: حضور پرشور در انتخابات کید دشمن علیه کشور را خنثی می‌کند

نماینده اصلاح‌طلب مجلس: حضور در انتخابات از نتیجه انتخابات مهم‌تر است

علی‌اصغر یوسف‌نژاد با بیان اینکه حضور در انتخابات از نتیجه انتخابات مهم‌تر است، گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در عرصه بین‌المللی نیز موجب اعتبار نظام خواهد بود.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از شعور، فرهنگ و بصیرت مردم دارد و در عرصه بین‌المللی نیز نشان‌دهنده اعتماد، اعتقاد مردم به نظام و اعتبار نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: شرکت در انتخابات از نتیجه انتخابات مهم‌تر است، حضور پرشور در انتخابات انسجام داخلی را تقوت می‌کند، دشمنان را به عقب می‌راند و طمع دشمنان را کمتر می‌کند و منزلت و جایگاه نظام را بالا می‌برد.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: قطعاً مردم با صندوق‌های رأی قهر نیستند و قهر نخواهند کرد و قطعاً مردم از شرایط فعلی انقلاب مطلع هستند و دشمنان داخلی و خارجی را می‌شناسند و در روز دوم اسفند در گردنه تصمیم‌گیری برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

یوسف‌نژاد خاطرنشان کرد: در روز دوم اسفند شرایط توسط مردم به گونه‌ای رقم خواهد خورد که دشمنان از مواضع‌شان عقب‌نشینی کنند و نقشه‌های آنها توسط مردم نقش بر آب خواهد شد.

وی در پایان گفت:‌ طبیعتاً در انتخابات روز جمعه مردم بار دیگر حماسه خواهند آفرید و شاهد حضور پرشور و حماسی مردم که در صحنه‌های اخیر کشور هم شاهد آن بوده‌ایم تکرار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان