طباطبایی: پنالتی لحظات پایانی کار استقلال را راحت‌تر کرد

دروازه‌بان سابق استقلال می‌گوید گل کاوه رضایی از روی نقطه پنالتی در بازی برگشت کمک زیادی به این تیم می‌کند.

طباطبایی: پنالتی لحظات پایانی کار استقلال را راحت‌تر کرد

به گزارش ایسنا، هادی طباطبایی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل العین امارات در لحظات پایانی اظهار کرد: با وجودی که استقلال بازی چندان خوبی را ارائه نداده بود پنالتی لحظات پایانی کمک زیادی به این تیم کرد و می‌تواند در بازی برگشت بهتر بازی کند.

او درباره روند بازی گفت: فکر می‌کردم استقلال بهتر از این بازی کند. آن‌ها شروع خوبی داشتند اما استقلال عقب نشست و به دنبال اداره بازی بود. در حالی که استقلال باید حمله می‌کرد اتفاق برعکسی افتاد و العین شروع به حمله کرد. اگر بازی مساوی می‌شد بازی برای استقلال در العین به مراتب سخت‌تر می‌شد. با این حال این گل کمک زیادی به استقلال کرد. استقلال نتوانست از موقعیت میزبانی خود استفاده کند.

دروازه‌بان سابق استقلال درباره غیبت دو بازیکن تاثیرگذار استقلال یعنی امید ابراهیمی و امید نورافکن گفت: امید ابراهیمی و نورافکن مهره‌های تاثیرگذار منصوریان هستند اما زمانی که ابراهیمی نباشد، سطح تعادلی استقلال به هم می‌ریزد.

طباطبایی با بیان اینکه استقلال دراین دیدار از ابتدا 10 نفره بود گفت: منصوریان مجید حسینی مسئول اداره عمر عبدالرحمان کرده بود و عملا این بازیکن استقلال در جریان بازی نبود چرا که عبدالرحمان بازیکن باهوشی است و توانست در صحنه‌هایی، حسینی را از بازی خارج کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر