/روزانتخاب/

آیت‌الله اعرافی: حضور گسترده مردم در صحنه انقلاب نشان از ایمان و روحیه انقلابی است

ایسنا/قم امام جمعه قم گفت: حضور گسترده مردم در صحنه انقلاب نشان از ایمان و اخلاص و روحیه انقلابی در جامعه اسلامی است.

آیت‌الله اعرافی: حضور گسترده مردم در صحنه انقلاب نشان از ایمان و روحیه انقلابی است

آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلای قدس در ابتدا با تاکید بر انتخاب مناسب همسر بیان کرد: اگر همسر مومن و دارای ویژگی‌ها و خصایص اخلاقی مناسبی باشد، نسلی پاک و مومن و مطهر تربیت می‌شود.
امام جمعه قم افزود: معاشرت انسان با نیکان نیز دارای اثر تربیتی فراوانی است و اگر افراد با صالحان رفت و آمد کنند و در جامعه امر به معروف و نهی از منکر گسترش داشته باشد جامعه ای متعالی خواهیم داشت.
وی در ادامه عنوان کرد: در آستانه ماه رجب قرار داریم، رجب، شعبان و رمضان، بهترین فرصت‌های خودسازی و سلوک به سمت خداوند متعال است.
آیت‌الله اعرافی بیان کرد: ملت ایران امروز حضوری با شکوه در صحنه انتخابات خلق کرد همان طور که در صحنه های دیگر انقلابی حضور داشت و در 22 بهمن در راهپیمایی حماسی و بزرگ شرکت کرد و ارادت خود را در چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی نشان داد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به وظایف و تکالیف بسیار حساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: قانون‌گذاری، نظارت و شکل‌گیری دولت آینده بر اساس آرای مردم، سه عرصه حساس و پیچیده در برابر نمایندگان مجلس است.
وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در صحنه انقلاب نشان از ایمان و اخلاص و روحیه انقلابی در جامعه اسلامی است.
امام جمعه قم گفت: حضور نمایندگان قوی و مجلسی قدرتمند در گرو رای ملت از روی آگاهی و بصیرت است و مشارکت مردمی موجب شکل گیری یک مجلس قدرتمند در راس امور می‌شود.
وی افزود: همان طور که رهبری و مراجع فرمودند ملت ایران حضوری با شکوه را در عرصه انتخابات به رخ جهان کشیدند و به یاری خدا امروز نیز شاهد حماسه‌ای بزرگ هستیم.
آیت‌الله اعرافی اظهار کرد: این حضور و حماسه باعث شد که دشمنان نا امید شوند و سیلی محکمی به گوش استکبار و آمریکایی‌ها نواخته شود.
وی در مورد شیوع بیماری کرونا نیز بیان کرد: بیماری کرونا با توجه به بهداشت فردی و عمومی قابل کنترل است و نباید هول و هراس قرار بگیریم.
امام جمعه قم عنوان کرد: در مسائل مهم اجتماعی و سیاسی نباید به شایعات در فضای مجازی توجه داشت و خبرها را از منابع درستی رصد کنیم و نگران نباشیم.

این خبر تکمیل می شود...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان