رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خبر داد؛

دستگیری ۷ سارق خودرو و لوازم خودرو در پایتخت

سرهنگ اسلام نژاد از دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو در جنوب غرب تهران با ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری 7 سارق خودرو و لوازم خودرو در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا اسلام نژاد رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی گفت: اواخر بهمن ماه امسال در حالی که تحقیقات پلیسی برای دستگیری یک باند حرفه‌ای که در جنوب غرب تهران دست به سرقت لوازم داخل خودرو و خودرو می‌زدند مرد جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سرقت لوازم داخل خودرویش خبر داد.

وی افزود: ماموران با حضور در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی خودروی سارقان شدند و در گام بعدی با به دست آمدن این سرنخ مخفیگاه دزدان را در جنوب غرب تهران شناسایی کردند.

رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی ادامه داد: ماموران در یک عملیات پلیسی با حضور در مخفیگاه دزدان موفق به دستگیری 5 مرد و 2 زن که همگی از سارقان سابقه دار بودند، شدند و در بررسی از متهمان مشخص شد که 5 تن از آن‌ها به تازگی از زندان آزاد شده و با همکاری یکدیگر باند 7 نفره سرقت لوازم داخل خودرو و خودرو تشکیل داده اند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: در بازرسی از پاتوق دزدان که همگی سرگرم مصرف مواد مخدر بودند 30 گرم انواع مواد مخدر، ابزار و آلات مصرف مواد مخدر و وسایل سرقتی زیادی به دست آوردند.

سرهنگ اسلام نژاد گفت: متهمان به بیش از 25 فقره سرقت اعتراف کرده و اعضای این باند برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان