کاهش ۵۰۰۰ تومانی نرخ عوارض منطقه یک آزادراه تهران - شمال

ریاست جمهوری در تماسی تلفنی با وزیر راه و شهرسازی، دستور کاهش ۵۰۰۰ تومانی نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران - شمال برای خودروهای سواری در ایام عادی و پیک را صادر کرد

ریاست جمهوری در تماسی تلفنی با وزیر راه و شهرسازی، دستور کاهش 5000 تومانی نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران - شمال برای خودروهای سواری در ایام عادی و پیک را صادر کرد. محمد اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تماس تلفنی رئیس جمهوری با وی، اظهار کرد که ایشان در این تماس تلفنی دستور کاهش 5 هزار تومانی نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران - شمال برای خودروهای سواری را صادر کرده است.
برهمین اساس، نرخ عوارضی برای خودروهای سواری در روزهای عادی به 20 هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد و برای روزهای شلوغ و پرتردد، نرخ عوارضی به 30 هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد. لازم به ذکر است که تا پیش از این، نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران - شمال طبق هماهنگی برای خودروهای سواری در روزهای عادی 25 هزار تومان و برای روزهای پرتردد، معادل 35 هزار تومان تعییین شده بود. علاوه بر این، برای خودروهای وانت عوارض 35 هزار تومانی، برای مینی بوس عوارض 40 هزار تومانی و همچنین برای اتوبوس ها، عوارض 45 هزار تومانی تعیین شده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان