در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دادگاه انقلاب برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا چه اقداماتی انجام داد؟

رئیس دادگاه‌های انقلاب تهران از تمهیدات این دادگاه برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا توضیحاتی داد.

دادگاه انقلاب برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا چه اقداماتی انجام داد؟

دادگاه انقلاب برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا چه اقداماتی انجام داد؟به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دادگاه انقلاب یکی از محل‌های پر رفت و آمدی است که هر روزه میزبان تعداد زیادی از متهمان خانواده متهمان و شاکیان است و به همین دلیل ضدعفونی کردن این مکان از ویروس کرونا موضوعی بسیار مهم است.

از آنجایی که راهکار‌های مختلفی برای ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی در نظر گرفته شده است دادگاه انقلاب هم به عنوان یکی از محل‌های پر تردد که هر روز میزبان چند صد نفر از اقصی نقاط کشور است باید ضدعفونی کردن محیط دادگاه‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.

البته به گفته رئیس دادگاه‌های انقلاب تهران ضدعفونی کردن فضای دادگاه به خوبی انجام می‌شود و سالن‌های دادگاه،  میز و صندلی‌ها هر روزه ضدعفونی می‌شوند.

سالن‌های دادگاه انقلاب هر روز ضدعفونی می‌شوند

موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه‌های انقلاب تهران در گفت‌گو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن فضای دادگاه جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا اظهار کرد: زندانیان برای حضور در جلسات رسیدگی به پرونده و قبل از حضور در دادگاه انقلاب هنگام خروج از زندان مورد  بررسی قرار می‌گیرند.

وی درباره ضدعفونی کردن زندانیان پس از ورود به دادگاه  ادامه داد: البته پس از آنکه زندانیان وارد دادگاه انقلاب شدند یک بار دیگر هم در دادگاه بررسی می‌شوند و تمهیدات لازم برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به عمل آمده است.

رئیس دادگاه انقلاب با اشاره به فضای کلی دادگاه انقلاب گفت: ضدعفونی کردن فضای دادگاه و سالن‌های دادگاه و میز‌ها در دستور کار قرار گرفته و این کار هر روز انجام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان