در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آماده باش بهزیستی برای ارائه مشاوره تلفنی به شهروندان در نوروز ۹۹

وحیدنیا درباره آخرین وضعیت ارائه مشاوره تلفنی به شهروندان در مراکز بهزیستی همزمان با شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.

آماده باش بهزیستی برای ارائه مشاوره تلفنی به شهروندان در نوروز 99

بهزاد وحیدنیا مدیرکل دفتر امور مشاوره و روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارائه خدمات مشاوره تلفنی به مردم در سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و گسترش ویروس کرونا، خط تلفنی 1480 آمادگی ارائه خدمات مشاوره‌ای به هموطنان در سراسر کشور را به صورت رایگان دارد.

مدیرکل دفتر امور مشاوره و روانشناختی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: خط تلفنی 1480 پیش از این نیز در حوزه کودک، نوجوان و خانواده فعال بوده است، اما در حال حاضر 25 درصد تماس‌ها بیشتر مربوط به مشکلات اضطراب است و پیش بینی می‌شود برای هفته‌های آینده نیز این آمار افزایش یابد.

وحیدنیا بیان کرد: از این طریق مردم می‎‌توانند یک راهنمای تخصصی دریافت کنند و مجموعه اقدامات عمومی برای همه افراد جامعه در حال اجراست و در برخی از موارد اگر لازم باشد شهروندان می‌توانند برای دریافت خدمات تخصصی تر به مراکز حضوری مشاوره بهزیستی مراجعه کنند.

وی افزود: خدمات مراکز مشاوره حضوری بهزیستی برای مددجویان بهزیستی، نهادهای حمایتی و سایر نیازمندان به صورت رایگان است، همچنین دستورالعملی تحت عنوان "بهزیستی روانشناختی از مردم" در ستاد پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی آماده کرده‌ایم تا بتوانیم در شرایط فعلی برای ارتقای سطح سلامت و بهزیستی روان مردم خدمت کنیم.

مدیرکل دفتر امور مشاوره و روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: خط تلفنی 1480 از 8 صبح تا 8 شب آماده پاسخگویی به هموطنان در سراسر کشور است و با همکاری قرارگاه پدافند زیستی کشور قصد داریم تا علاوه بر آموزش پرسنل، خدمات تلفنی را برای روزهای تعطیل نیز تخصیص دهیم تا در ایام نوروز پاسخگوی هموطنان باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان