کسی از شهرداری تبریز خبر ندارد!

شرایط مدیریتی و تیمی شهرداری تبریز در رقابت‌های لیگ دسته یک در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کسی از شهرداری تبریز خبر ندارد!

به گزارش ایسنا، تیم شهرداری تبریز، در فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک در شرایط نابسمانی به سر می‌برد. این تیم در حال حاضر با 10 امتیاز و کسب 2 برد، 4 تساوی و 20 باخت درقعر جدول لیگ یک حضور دارد. این تیم که قرار بود با نام «علم و ادب» به کار خود در لیگ یک ادامه دهد اما هنوز نتوانسته است این نام را برای خود در سازمان لیگ به ثبت برساند و هنوز این تیم با نام شهرداری تبریز شناخته می‌شود.

در شروع فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک، تیم شهرداری تبریز با یونس باهنر کار خود را آغاز کرد اما به دلیل کسب نتایج ضعیف، از سمت خود کنار رفت و به جای او، بهاالدین پناهی هدایت تیم را بر عهده گرفت.

با گذشت 24 هفته از رقابت‌های لیگ دسته یک، بهاالدین پناهی به علت نرسیدن به مطالباتش، از سمت خود کنار رفته و مدتی است که شهرداری تبریز با  رضا حدادی مربی این تیم به کار خود ادامه می‌دهد.

بهاالدین پناهی، سرمربی مستعفی شهرداری تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این تیم تبریزی گفت: من موقعی که این تیم را تحویل گرفتم، از 7 بازی یک امتیاز هم نداشت. شرایط خیلی بدی در این تیم حاکم بود. من از وقتی که به این تیم آمدم، چند بازیکنی که خودم در اختیار داشتم را به تیم آوردم و باشگاه هم همکاری‌های لازم را انجام داد و توانستیم در ابتدای کار نتایج مطلوبی را به دست آوریم.

او افزود: در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل، این تیم محروم از جذب بازیکن بود و ما حتی قادر نبودیم از تیم امید بازیکن بگیریم. با این وجود من سعی داشتم که تیم را به جایگاه مطلوبی برسانم. در پنجره نقل و انتقالات، مدیریت باشگاه با وجود این که می‌دانست از نقل و انتقالات محروم است، 5 بازیکن خود را به تیم‌های دیگر فروخت و عوض این که تیم قوی‌تر شود، ضعیف‌تر شد.

پناهی در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از نقل و انتقالات نیم فصل، من دیدم که در تیم ما، انبوهی از بازیکنان درجه 4 وجود دارد. حالا این که نیت مدیریت از جذب این بازیکنان چه بوده است، من در جریان آن نیستم. بعد از دیدن این شرایط من احساس کردم که حضور من در تیم فایده ندارد و تصمیم گرفتم از تیم جدا شوم. در این مدت، یک مربی دیگری به شهرداری تبریز آمد و این تیم را منفجر کرد! 

سرمربی مستعفی شهرداری تبریز گفت: بعد از اتفاقاتی که برای شهرداری تبریز افتاد، مدیریت با هزار خواهش و تمنا به من گفت که به تیم برگردم و من هم به این شرط به تیم برگشتم که مطالبات من را پرداخت کنند. بعد از این که تیم ما از اهواز برگشت و بازی خود را مقابل استقلال خوزستان انجام داد، دیدم که باز شرایط مثل سابق است و تغییری نکرده است. مدیریت شهرداری تبریز حضور تیم را در لیگ یک درک نکرده است. آن ها باید بدانند که مسابقات در لیگ یک دشواری منحصر به فرد خودش را دارد و نباید با این وضعیت بازیکنان درجه 4 را به خدمت  گرفت. کار کردن با بازیکنان درجه 4 در لیگ یک واقعا سخت است.

او در پایان گفت: در حال حاضر که مسابقات لیگ یک تعطیل است. من منتظر تصمیم باشگاه هستم که ببینم خواسته‌های من را برآورده می‌کنند یا خیر. اگر مطالبات من پرداخت شود و بازیکنان امیدی که در تیم وجود دارند، به تیم اصلی ملحق شوند، من به کار خود در شهرداری تبریز ادامه می‌دهم و در غیر اینصورت، به هیچ عنوان بازگشتی وجود نخواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان