سرپرست تیم:

بازیکنان آلومینیوم در قرنطینه‌اند/عده‌ای به دنبال تعطیلی فوتبال هستند

ایسنا/مرکزی سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هم اکنون اعضای تیم آلومینیوم اراک در قرنطینه هستند و صبح پنجشنبه تست کرونا از کلیه اعضای تیم گرفته می شود.

بازیکنان آلومینیوم در قرنطینه‌اند/عده‌ای به دنبال تعطیلی فوتبال هستند

رضا فرهمند در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مثبت اعلام شدن تست کرونای هشت بازیکن علم و ادب تبریز پس از بازی با آلومینیوم اراک، افزود: متاسفانه عده ای رسیدن به منافع خود را در تعطیل کردن مسابقات فوتبال می بینند و بر این اساس به دنبال ایجاد حواشی هستند. امیدواریم فدراسیون در این خصوص هوشمندانه عمل کرده و قاطعانه برخورد کند.

فرهمند تصریح کرد: در تماسی که با سازمان لیگ داشتیم، به ما اعلام کردند که تمامی تست های بازیکنان و اعضای تیم علم و ادب تبریز پیش از برگزاری بازی با آلومینیوم اراک منفی بوده است. همچنین هشت بازیکنی که از تیم علم و ادب تبریز بر اساس گفته مسئولان باشگاه مشکوک به کرونا هستند، امروز چهارشنبه در تهران و در ایفمارک(مرکز پزشکی فوتبال در ایران) تست کرونا خواهند داد و برای اطمینان منتظر پاسخ فدراسیون می مانیم.

وی افزود: هم اکنون اعضای تیم آلومینیوم اراک در قرنطینه هستند و صبح پنجشنبه تست کرونا از کلیه اعضای تیم گرفته می شود و تا عصر همین روز وضعیت نهایی در این خصوص اعلام می شود، در صورتی که مشکلی برای تیم ما وجود نداشته باشد، تمرینات خود را از عصر پنجشنبه آغاز خواهیم کرد.

فرهمند اظهار کرد: سوال ما از مسئولان تیم علم و ادب تبریز این است که اگر از مثبت بودن تست کرونا بازیکنان خود خبر داشتند، چطور خیلی راحت تمرینات خود را برگزار کردند. طبیعتا آنها برای حفظ سلامتی خودشان هم که شده باید در این بازی شرکت نمی کردند.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان گفت: مسائلی در خصوص این اتفاق و اعلام این خبر وجود دارد که پس از مشخص شدن وضعیت نهایی تست کرونا بازیکنان دو تیم، بیان می کنیم.

لازم به ذکر است پس از شکست هفت بر صفر تیم علم و ادب تبریز مقابل آلومینیوم اراک، بر اساس ادعای مسئولان باشگاه علم و ادب، تست کرونای هشت بازیکن این تیم مثبت اعلام شده است.

این درحالی است که بعضی از این بازیکنان مشکوک به کرونا، در بازی مقابل آلومینیوم حضور داشتند و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی در خصوص قرنطینه بازیکنان صورت خواهد گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان