روایت پرهیزکار از بازیکنان مشکوک به کرونا رایکا

مدیرعامل باشگاه رایکا بابل می‌گوید وضعیت تیمش در شرایط حادی قرار دارد.

روایت پرهیزکار از بازیکنان مشکوک به کرونا رایکا

علی اکبر پرهیزکار، مدیرعامل باشگاه رایکا بابل در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت بازیکنان مشکوک به کرونا تیمش گفت: وضعیت تیم ما در حال حاضر حاد است؛ چند بازیکن که اسم‌شان را نمی‌آورم، علائم کرونا را دارند. من همیشه دوست داشتم که سلامتی تیم خودم و تیم مقابلم در بهترین وضعیت باشد.

او ادامه داد: به نظر من باید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چند بازی آینده را عقب بیندازند تا این شرایط به حالت عادی خود برگردد. غیر از این بازیکنان، یکی از اعضای کادر فنی ما دچار بیماری شده است و در خانه مانده است. خودم هم از دور تیم را مدیریت می‌کنم چون از این بیماری می‌ترسم.

پرهیزکار افزود: ما در مازندران هستیم و در زمین مرطوب مازندران به سر می‌بریم و نمی‌توانیم تمرین کنیم. در این‌جا به ما نه سالن وزنه می‌دهند نه استادیوم و سالن سرپوشیده و شرایط تمرین کردن ما در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه رایکا بابل تاکید کرد: تقاضای من از مسوولان این است که به داد تمام ملت ایران برسند. در حال حاضر بازیکنان مشکوک به کرونا  تا اطلاع ثانوی سر تمرین نمی‌آیند تا بهبودی کامل پیدا کنند. با وجود این شرایط  به نظر من بهتر است که تا عید بازی‌ها را عقب بیندازند. اگر ما در ماه رمضان بازی کنیم بهتر از این است که در این ایام بیماری بازی کنیم. 

او در ادامه اضافه کرد: ما به پزشک‌های تیم، بازیکنان مورد نظر را معرفی کردیم و این مساله دیگر مسوولیتش با پزشک است که چه فرایندی را برای این بازیکنان در نظر می‌گیرد. با این حال مشکلات تیمی در بازیکنان وجود دارد. تا این‌جای کار استانداری و اداره ورزش و جوانان استان مازندران به ما کمک‌های بسیاری کرده‌اند اما تقاضا من از مسوولان شهر بابل است  که به ما کمک کنند و پای کار بیایند و به دست تیم ما را بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان