دوربین اوپو فایند X۲ پرو در صدر لیست DxOMark؛ زنگ خطر برای رقبا

تنها یک روز از معرفی اوپو فایند X۲ پرو می‌گذرد و این گوشی توانسته به صدر لیست بهترین گوشی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری سایت معروف DxOMark برسد. گوشی جدید کمپانی چینی توانسته با امتیاز ۱۲۴ به صدر لیست این سایت برود و رقبای خود را کنار زند.

دوربین اوپو فایند X2 پرو در صدر لیست DxOMark؛ زنگ خطر برای رقبا

تنها یک روز از معرفی اوپو فایند X2 پرو می‌گذرد و این گوشی توانسته به صدر لیست بهترین گوشی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری سایت معروف DxOMark برسد. گوشی جدید کمپانی چینی توانسته با امتیاز 124 به صدر لیست این سایت برود و رقبای خود را کنار زند.

برای درک بهتر این امتیاز باید بگوییم تنها گوشی دیگری که توانسته این امتیاز را به دست بیاورد، شیائومی می 10 پرو است. دوربین اصلی این گوشی نیز امتیازی همانند اوپو فایند X2 پرو به دست آورده است؛ یعنی 124. البته برای مقایسه این گوشی، بهتر است یادآوری کنیم آیفون 11 پرو و گلکسی نوت 10 پلاس امتیاز 117 را به دست بیاورند. البته لازم به ذکر است که این سایت دوربین سلفی و کیفیت صدابرداری اوپو فایند X2 پرو نیز را بررسی می‌کند، اما امتیاز‌های این دو هنوز منتشر نشده است.

اوپو فایند X2 پرو

در تصویر فوق تفاوت عکاسی اوپو فایند X2 پرو را با می 10 پرو و آیفون 11 پرو مکس را مشاهده کردید، ولی باید کمی دقت بیشتری کنید تا تفاوت‌ها را از هم تمیز دهید. گفتنی است که همین توجه به جزئیات است که امتیاز این گوشی به بالاترین میزان خود رسانده است. در نهایت سایت DxOMark، از توانایی بزرگ‌نمایی، دقت بوکه، شفافیت عکس‌ها در شب و کیفیت فیلم‌برداری اوپو فایند X2 پرو تمجید کرده می‌کند.

نکته جالب اینجاست که اوپو فایند X2 پرو در تمامی معیارهای فوق، امتیازی برابر یا بیشتر از شیائومی می 10 پرو و آیفون 11 پرو مکس به دست آورده است. تنها جایی که این گوشی نتوانسته همانند همتایان خود برآید، بزرگ‌نمایی مسافت‌های بسیار دور و روی نوشته‌هاست. در هر صورت باید گفت که این دستاوردی بزرگ برای کمپانی اوپو است و در عین حال، زنگ خطری بلند برای دیگر شرکت‌های سازنده گوشی مطرح مانند اپل و سامسونگ؛ چراکه کمپانی‌های چینی به سرعت در حال کم کردن فاصله اساسی‌ترین معیارهای کاربران برای خرید گوشی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان