اوپو مدعی ساخت موبایلی شد که از فاصله ۱۰ متری به شکل بی‌سیم شارژ می‌شود [تماشا کنید]

گوشی جدید اوپو ایس اینفینیتی از فناروری شارژ بیسیم FreeVOOC بهره می برد که امکان شارژ پایدار ۵ تا ۱۰ واتی از فاصله ۱۰ متری را ممکن می کند.

اوپو مدعی ساخت موبایلی شد که از فاصله 10 متری به شکل بی‌سیم شارژ می‌شود [تماشا کنید]

گوشی جدید اوپو ایس اینفینیتی از فناروری شارژ بیسیم FreeVOOC بهره می برد که امکان شارژ پایدار 5 تا 10 واتی از فاصله 10 متری را ممکن می کند.

استانداردهای شارژ بیسیم معمول امکان شارژ گوشی ها و دیگر دستگاه های سازگار از فاصله حداکثر چند میلی متری را فراهم می کنند اما به گفته اوپو، فناوری جدید می تواند این فاصله را به مقدار بسیار زیاد 10 متر افزایش دهد. به این ترتیب می توانید به سادگی در محیط خانه یا محل کار قدم بزنید و گوشی هم به طور خودکار از فاصله طولانی نسبت به شارژر ویژه شارژ شود.

ویدیوی منتشر شده نشان می دهد که سیم پیچ های دریافت کننده شارژ بیسیم در این گوشی در زیر فریم گوشی قرار گرفته اند. همچنین یک لایه ویژه مبدل، و یک ماده رسانا در نظر گرفته شده تا تمام این مجموعه در کنار هم، پر بودن ظرفیت باتری به طور دائمی را تضمین کنند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فناوری و گوشی مورد بحث منتشر نشده است.

البته فراموش نکنیم که امروز اول آوریل است و شاید این ادعای اوپو دروغی بیش نباشد. در هر حال گذر زمان مشخص می کند که آیا با یک خبر واقعی طرف بوده ایم یا ادعای اوپو دروغ اول آوریل بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان