دیجیاتو بررسی می کند: مقایسه عملکرد تاکسی بی سیم تهران با اسنپ

نفس کشیدن در تهران کار چندان ساده ای نیست. همین امروز وضعیت کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد. بر اساس آمارها، تهران روزانه میزبان ۲۲ میلیون سفر درون شهری است که بخش عمده ای از آنها، با خودروهای شخصی انجام می گیرد و نمی توان از تاثیر آنها بر آلودگی هوای این شهر به سادگی گذشت.

دیجیاتو بررسی می کند: مقایسه عملکرد تاکسی بی سیم تهران با اسنپ

نفس کشیدن در تهران کار چندان ساده ای نیست. همین امروز وضعیت کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد. بر اساس آمارها، تهران روزانه میزبان 22 میلیون سفر درون شهری است که بخش عمده ای از آنها، با خودروهای شخصی انجام می گیرد و نمی توان از تاثیر آنها بر آلودگی هوای این شهر به سادگی گذشت.

از طرفی وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس یا مترو، در تمام مسیرها در دسترس نیستند و همین مسئله، شهروندان را در بیشتر اوقات به سمت استفاده از تاکسی ها سوق می دهد. اینجاست که بحث راحتی سفر هم پیش کشیده می شود و شخص مایل است در بین گزینه های موجود، بهترین انتخاب را داشته باشد.

به همین بهانه، تصمیم گرفتیم مقایسه ای داشته باشیم میان عملکرد تاکسی بی سیم تهران که از سال 1384 با شهروندان همراه بوده و اسنپ، سرویسی که دو سال از آغاز خدمات دهی اش به شهروندان تهرانی می گذرد.

این مقایسه در شرایطی کاملاً برابر، فاکتورهایی مانند سرعت سرویس دهی، انتخاب مسیر و قیمت را مورد ارزیابی قرار داده است. از شما دعوت می کنیم ویدیوی مقایسه عملکرد تاکسی بی سیم تهران با اسنپ را تماشا کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر