نظارت دائمی بر تعطیلی مجموعه‌های ورزشی شهرداری/ تهیه ۱۰۰کلیپ ورزش در خانه

به گزارش اقتصادآنلاین، امیر محسنی در چهارمین نشست خبری شهرداری تهران با موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به برنامه های این سازمان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: برگزاری لیگ های ورزشی الکترونیکی در ایام نوروز یکی از برنامه های پیش بینی شده از سوی سازمان ورزش است و تلاش کرده ایم برای تفریح کودکان لیگ های مسابقه آنلاین برگزار کنیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از تولید 100 کلیپ با موضوع ورزش در خانه خبر داد و تصریح کرد: 24 قسمت کلیپ های ورزش در خانه آماده شده و تلاش شده این کلیپ ها از کیفیت بهتری برخوردار شود و مخاطبانی که از آن استفاده می کنند حجم اینترنت زیادی برای استفاده از آن نیاز نداشته باشند.

محسنی از برگزاری برنامه های تلویزیونی با موضوع ورزش از شبکه های تهران و العالم خبر داد و گفت: تلاش کرده ایم ارتباط میان شهروندان با سازمان ورزش همچنان ادامه داشته باشد. ما در سال 16 میلیون مراجعه کننده داریم که شامل استفاده 2 تا 3 میلیون تهرانی از سانس های ورزشی ماست و حفظ ارتباط میان شهروندان و ما بسیار مهم است که تلاش شده با این نوع برنامه ها، این ارتباط حفظ شود.

وی از بازدید دائمی از 200 مجموعه ورزشی زیر نظر سازمان ورزش و سایر مجموعه های ورزشی که برون سپاری شده و 415 مجموعه ورزشی که در مناطق هستند، خبر داد و اظهار داشت: برای نظارت بر اجرای دستورالعمل تعطیلی این مراکز 8 گروه نظارت های لازم را به طور مداوم انجام می دهند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین از تدارک برنامه هایی برای ورزش همگانی و ورزش بانوان پس از اتمام این بیماری از کشور خبر داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر