معرفی بهترین برند های پیانو دیجیتال در بازار ایران:

بهترین برندهای پیانو دیجیتال در سال ۱۳۹۹

ساز زدن و علاقه به نوازندگی روز به روز در حال افزایش است.

پیانو همواره جزء دوست داشتنی ترین ساز ها در بین مردم بوده و اکنون پیانو دیجیتال به دلیل ویژگی های مدرن طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. در اینجا سه نمونه از محبوب ترین پیانوهای دیجیتال در سال 1399 را به شما معرفی کنیم که در نوع خود بهترین و پر فروش هستند.

معرفی بهترین برند های پیانو دیجیتال در بازار ایران:

پیانوRP102

 1. پیانو دیجیتال رولند Rp 102 Bk:

کمپانی رولند Roland:

میتوان گفت یکی از قدیمی ترین و همچنین یکی از پیشروها در عرصه سازهای دیجیتال همواره در کیفیت و کارایی سازهای دیجیتال رولند می باشد. کمپانی رولند، یک شرکت تولید کننده‌ ی ابزار آلات موسیقی الکترونیکی، تجهیزات الکترونیکی و نرم افزارهای موسیقی است که توسط Ikutaro Kakehashi در 1972 و در اوزاکای ژاپن با ارزشی در حدود 33میلیون ین تاسیس شد. امروزه این برند مشهور و پرطرفدار خط تولیدهایی در تایوان، ژاپن و ایالات متحده آمریکا دارد و محصولات خود را در سرتاسر دنیا به فروش می ‌رساند.

معرفی پیانو دیجیتال رولند Rp 102 Bk و ویژگیهای آن:

شاید در نگاه اول پیانو رولند فرق چندانی با پیانوهای دیگر موجود در بازار نداشته باشد ولی زمانی که کمی دقت ‌کنید به آن، با کیفیت ساخت این پیانو بیشتر آشنا می‌ شوید، چرا که در لایه رویی ساز جنسی استفاده شده که به سادگی آسیب نمی ‌بیند و همینطور مانند انواع دیگر پیانو که فقط روکش ساده هستند و خیلی راحت و ساده آسیب می‌ بینند آسیب پذیر نیست ، بر روی کلاویه های این مدل یک طرح خیلی کمرنگ رگه چوب به کار رفته و نوعی پوشش برای جذب عرق و لیز نخوردن دست نوازنده نیز دیده میشود.

از دیگر مزیت های این ساز میتوان به دارا بودن 4 سمپل مخصوص پیانو و 6 حالت تاچ، از سنگین به سبک و فیکس، قابلیت اتصال به کامپیوتر، قابلیت آپدیت Rp 102 رولند با فلش، ترنسپوز و بسیاری آپشنهای دیگر که از یک پیانو دیجیتال میان رده انتظار میرود و در RP102 رولند موجود است اشاره نمود. همچنین RP102 رولند را میتوان در میان بهترین پیانوهای دیجیتال آموزشی دسته بندی کرد.

2. پیانو یاماها p 125 دیجیتال:

پیانو P125

کمپانی یاماها:

یاماها یکی از شرکت ‌های چند ملیتی در ژاپن است که فعالیت‌ های مختلفی انجام می ‌دهد. نام برند یاماها از بنیان ‌گذار آن توراکوسو یاماها Torakusu Yamaha گرفته‌ شده است. یاماها بنیان ‌گذار تولید ابزارآلات موسیقی غربی در ژاپن بود. محصولات موسیقی یاماها سال ‌هاست که تولید و ارائه می ‌شود و در این زمینه برند یاماها توانسته جایگاه خوبی نزد اهل هنر و موسیقی ‌دان‌ها باز کند. ازجمله محصولات آن می ‌توان به ساز پیانو اشاره کرد که بزرگ ترین تولید کننده ی پیانو در جهان است.

آشنایی بهتر با پیانو یاماها p 125 دیجیتال مشکی و ویژگی های آن:

میتوان گفت که در پیانو امکانات متنوعی گنجانده شده تا تجربه نواختن پیانو کلاسیک را در بسته ایی قابل حمل برای شما به ارمغان آورد. این ساز قابلیت تولید صدای دینامیک با کیفیت به همراه پاسخ لمسی طبیعی پیانو که سازهایی با این رده کیفیت انتظار می رود را دارا می باشد. همچنین این پیانو به راحتی قابل حمل و در دسترس است، و در تمامی شرایط زمانی و مکانی امکان نواختن را برای شما فراهم می سازد.

از فاکتورهای مهم دیگر که میتوان به آنها اشاره کرد:

3. پیانو دیجیتال دایناتون SLP-150 RW:

پیانو SLP150

کمپانی دایناتون:

دایناتون برای اولین بار در دپارتمان سازهای الکتریک KEC پایه گذاری شد و در سال 1987 تبدیل به اولین تولید کننده سازها و ادوات موسیقی الکتریکی بویژه پیانو، در کره گردید. دایناتون تمامی استاندارد های مورد نیاز شامل CE اروپا، UL آمریکای شمالی و ROHS را دریافت نمود. شرکت پیانو دایناتون یک پیشرو در زمینه ساز و ادوات الکتریکی با بیش از 30سال سابقه می باشد و هر روز به دنبال کیفیت بالاتر و بهتر است.

هر آنچه که باید درباره ی پیانو دیجیتال دایناتون SLP-150 RW بدانید:

این سری از پیانوهای دیجیتال SLP برند دایناتون برای کسانی طراحی‌ شده که به دنبال تجربه ‌ی قابل ‌اطمینان و خاص از یک پیانوی دیجیتال هستند. طراحی کلاسیک مدل Slp-150 شامل 14 صدای جدید استریوی و دیزاین جدید اکشن کلاویه ‌ها است. این پیانو با بهره گرفتن از 88 کلاویه ‌ی چکشی بدون فنر جدید با وزن طبیعی درجه‌ بندی‌ شده و سه حسگر، کوچک‌ ترین جزئیات و نوانس‌ های نوازندگی شما را درک خواهد کرد. صدای جدید استریوی پیانو، تجربه ‌ای کاملاً طبیعی و پویا از نوازندگی با پیانو را برای شما فراهم می‌آورد.

از دیگر قابلیتهای آن وجود پلی فونی 64، دارا بودن سه پدال یک پیانو آکوستیک و همچنین امکان استفاده از Slp-150 به ‌عنوان یک کنترلر MIDI از طریق اتصال آسان آن به کامپیوتر با استفاده از پورت USB و بدون نیاز به دانلود یا نصب درایور میباشد.

خرید بهترین پیانوهای دیجیتال از فروشگاه آلیک موزیک

یکی از معتبرترین ترین فروشگاه های آلات موسیقی ایرانی و خارجی، فروشگاه آلیک موزیک می باشد. که می توان گفت بزرگ ترین پخش کننده ی انواع پیانوهای دیجیتال و آکوستیک در ایران به شمار می رود. بنابراین اگر قصد خرید پیانو دیجیتال را دارید می توانید از فروشگاه آلیک موزیک برندهای معرفی شده را که بهترین در نوع خود هستند؛ خریداری کنید.

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان