عجایب فرمول یک؛ بخش اول: رانندگان

در ایران عزیز ما به خاطر نبود رسانه ایی قدرتمند و هدفمند در بخش ورزش های موتوری بخصوص مسابقات فرمول یک(البته تا قبل اینکه ما بیایم)، آشنایی مردم با این مسابقات معمولا بسیار کم و محدود به چند اسم سرشناس این صنعت همچون فراری و مایکل شوماخر است، در حالیکه طرفداران حرفه ایی تر خوب میدانند که دیگر از آن فراری افسانه ایی چیزی باقی نمانده است و چند سالی ...

در ایران عزیز ما به خاطر نبود رسانه ایی قدرتمند و هدفمند در بخش ورزش های موتوری بخصوص مسابقات فرمول یک(البته تا قبل اینکه ما بیایم)، آشنایی مردم با این مسابقات معمولا بسیار کم و محدود به چند اسم سرشناس این صنعت همچون فراری و مایکل شوماخر است، در حالیکه طرفداران حرفه ایی تر خوب میدانند که دیگر از آن فراری افسانه ایی چیزی باقی نمانده است و چند سالی است که در بر پاشنه مرسدس می‌چرخد.

هدف ما در این سری از مقالات آشنایی شما با موارد عجیب و فوق‌العاده مسابقات فرمول یک است. مواردی که به شما اثبات خواهد کرد مسابقات فرمول یک نهایت همه چیز اند، نهایت علم مهندسی، نهایت رانندگی، نهایت جسارت، نهایت خطر.

جالب است بدانید در علم مهندسی مثالی هست برای مهندسان شاغل در فرمول یک، cream of cream، یا خامه روی خامه، یا به زبان ساده تر نهایت نهایت نوابغ مهندسی در فرمول یک فعالیت میکنند.

در این مقاله سعی دارم تعدادی از خصوصیات فوق‌العاده رانندگان فرمول یک را برای شما بیان کنم تا هرچه بیشتر با عجایب فرمول یک آشنا شوید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان