مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران؛

کمبود اعتبارات جاری و عمرانی مشکل اصلی پزشکی قانونی است

کمبود اعتبارات جاری و عمرانی مشکل اصلی پزشکی قانونی است

فروزش گفت: یکی از مشکلات ما در اداره کل پزشکی قانونی استان تهران کمبود اعتبارات جاری و عمرانی است و بودجه این سازمان به اندازه کافی نیست.


کمبود اعتبارات جاری و عمرانی مشکل اصلی پزشکی قانونی/ردیف بودجه‌ای برای حوادث غیر مترقبه وجود نداردمهدی فروزش مدیر کل پزشکی  قانونی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به وجود مشکلات پزشکی قانونی در حوزه مالی، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در اداره کل پزشکی قانونی استان تهران کمبود اعتبارات جاری و عمرانی است.

وی افزود: با توجه به نقش‌های مهمی که در سازمان پزشکی قانونی وجود دارد بودجه تعین می‌شود، اما به لحاظ نوپا بودن و به جهت اینکه پزشکی قانونی نمی‌تواند ابزار دستگاه‌های اجرایی را دریافت کند بودجه این سازمان به اندازه کافی نیست.

فروزش با بیان اینکه عقب‌ماندگی در اعتبارات جاری سازمان پزشکی قانونی استان تهران وجود دارد، گفت: ردیف بودجه‌ای برای حوادث غیر مترقبه در سازمان پزشکی قانونی وجود ندارد و اگر حادثه‌ای ناگهانی رخ دهد مجبور هستیم که از بودجه موجود در سازمان استفاده کنیم.

وی افزود: حوادثی همچون سقوط هواپیما، سیل و زلزله باعث تحمیل هزینه‌های هنگفت به پزشکی قانونی می‌شود که آن‌ها کاملاً غیر پیش بینی هستند و برایشان بودجه‌ای در نظر گرفته نشده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران بیان کرد: هزینه‌های غیر مترقبه روی هزینه‌های جاری و اعتبارات روزمره تاثیرگذار هستند، عزمی جدی برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد و امیدوار هستیم که سال آینده بودجه پزشکی قانونی استان تهران بیشتر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان