چهره متفاوت و بدون آرایش ایوانکا ترامپ

ایوانکا دختر ترامپ و فرزندانش برای پیشگیری از این ویروس در قرنطینه خانگی به سر می برند. او به تازگی ویدیویی از چهره بدون آرایش خود در روزهای قرنطینه منتشر کرده است. در قسمت زیر ویدیویی از چهره بدون آرایش ایوانکا ترامپ در قرنطینه را قرار داده ایم.

ویروس کرونا ابتدا در چین شیوع یافت و هم اکنون در سراسر جهان گسترش یافته است. این ویروس از مدتی پیش وارد آمریکا نیز شده است و افراد زیادی بر اثر کرونا در آمریکا جان باخته اند. ایوانکا دختر ترامپ و فرزندانش برای پیشگیری از این ویروس در قرنطینه خانگی به سر می برند. او به تازگی ویدیویی از چهره بدون آرایش خود در روزهای قرنطینه منتشر کرده است. در قسمت زیر ویدیویی از چهره بدون آرایش ایوانکا ترامپ در قرنطینه را قرار داده ایم.

چهره متفاوت و بدون آرایش ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا در پیامی ویدئویی گفت: آمریکا در این سخت ترین زمان‌ها قدرت و مقاومت خود را نشان می‌دهد.

دختر ترامپ که این روزها در قرنطینه خانگی بسر می برد در این ویدئو بدون آرایش ظاهر شد.

چهره متفاوت و بدون آرایش ایوانکا ترامپ

وی با اشاره به تمدید محدودیت‌های کرونا تا پایان آوریل اظهار کرد: این امر چالش‌های بزرگی را برای ما به صورت فردی و جمعی ایجاد خواهد کرد.

ایوانکا ترامپ افزود: کسانی که می‌توانند در خانه بمانند لطفا این کار را انجام دهند. همه ما نقش مهمی در کاهش سرعت پخش این ویروس بازی می‌کنیم.

دختر رئیس جمهور آمریکا گفت: فاصله اجتماعی موجب نجات انسان‌ها می‌شود. وضعیت کنونی به پایان خواهد رسید و ما از گذشته قویتر ظاهر خواهیم شد.

وی همچنین مردم را به مهربانی کردن با یکدیگر ترغیب کرد و از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند قدردانی کرد.

دانشگاه آمریکایی جانز هاپکینز که روزانه تعداد تلفات ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را رصد می‌کند، در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که تعداد قربانیان از مرز ۳۰۰۰ نفر عبور کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان