زمان آغاز به کار طلافروشی‌ها

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید بر تعطیلی واحد‌های این صنف تا 20 فروردین گفت: هیچ طلا فروشی حق فعالیت تا بیستم ماه جاری را ندارد و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت می‌گیرد.

آیت محمد، ولی در خصوص فعالیت واحد‌های طلافروشی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، طلافروشی‌ها نیز تا بیستم فروردین ماه تعطیل هستند و نباید فعالیتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه درباره ادامه فعالیت طلافروشی‌ها بعد از 20 فروردین نیز باید منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم، افزود: هیچ واحد صنفی نباید در این مدت فعالیت خود را از سر بگیرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد که اگر در بازرسی‌ها مشاهده شود که واحد صنفی به صورت خفا فعالیت خود را آغاز کرده و باز می‌باشد، به صورت جدی مورد برخورد اتحادیه قرار خواهد گرفت.

محمد، ولی درباره قیمت‌های درج شده در شبکه‌های مجازی برای طلا و سکه اینطور توضیح داد که تا زمانی که بازار طلا و سکه تعطیل است و معامله‌ای به صورت واقعی در آن انجام نمی‌شود نمی‌توان درباره این واقعی بودن این قیمت‌ها اطمینان داشت.

وی افزود: اکثر این قیمت‌ها براساس معاملات دلالی و کاغذی در شبکه‌های مجازی درج می‌شود درحالی که تا معاملات واقعی در بازار انجام نشود، قیمت واقعی مشخص نمی‌شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن تأکید براینکه هیچ طلا و سکه‌ای به صورت فیزیکی در بازار معامله نمی‌شود، تصریح کرد: بنابراین قیمت‌هایی که در شبکه‌های مجازی برای خرید و فروش سکه و طلا اعلام می‌شود، واقعی نیست و غیر معقول است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان