سرهنگ مومنی خبر داد؛

مجروح شدن یک نفر در برخورد پژو ۲۰۶ با گاردریل‌ در بزرگراه حکیم

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل‌ در بزرگراه حکیم خبر داد.

مجروح شدن یک نفر در برخورد پژو 206 با گاردریل‌ در بزرگراه حکیم

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محدوده حکیم غرب به شرق پردیسان، بلافاصله ماموران پلیس راهور پایتخت به همراه گروه‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این حادثه بر اثر لایی کشی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه صورت گرفته که راننده 206 با توجه به سرعت زیاد، دیگر نتوانسته خودروی خود را کنترل کند و از مسیر و راه خارج شده و پس از چرخیدن به دور خود، به شدت با گاردریل‌های کناری اتوبان برخورد می‌کند که یک شاخه از این گاردریل‌ها وارد اطاق خودرو شده و از آن طرف بیرون آمده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه، راننده سواری پژو که در داخل خودرو سواری‌اش محبوس شده بود، با حضور عوامل آتش نشانی خارج و به علت شدت جراحات وارده به کمک ماموران امدادی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف دارند و از عجله و شتاب خودداری کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان