کاهش مصرف بنزین در استان تهران

خبرگزاری مهر: انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران اظهار داشت: 700 نیرو در سه شیفت کنترل مبادی ورودی و خروجی را به عهده دارند و تمام مواردی که برای فاصله گذاری اجتماعی از اهمیت برخوردار است طبق قوانین و دستورالعمل‌ها صورت گرفته است.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح تا 16 فروردین 29 خودرو توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و فرماندهی انتظامی غرب استان تهران توقیف شده است گفت: از 9 فروردین تا روز گذشته 53 میلیون لیتر بنزین یعنی روزانه 6 میلیون و 600 هزار لیتر بنزین در استان تهران مصرف شده است.

وی در خصوص کاهش مصرف بنزین گفت: مصرف بنزین با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی 42 درصد کاهش داشته ضمن اینکه در این مدت میزان سفرهای استانی روند کاهشی داشته است.

استاندار تهران از پلمب 281 واحد صنفی متخلف طی روز نهم تا 17 فروردین ماه خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح تا شانزدهم فروردین 1048 واحد صنفی در حوزه فرمانده انتظامی تهران بزرگ، 73 صنف در حوزه شرق استان و 765 واحد صنفی در حوزه غرب استان تهران پلمپ شدند که در مجموع 1886 واحد صنفی متخلف در این مدت پلمپ شدند.

وی افزود: طی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 154 خودرو متخلف نیز جریمه و 5 خودرو متخلف توقیف شده اند و در مجموع از ابتدای اجرای طرح تا 16 فروردین 1492 خودروی متخلف توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمانده انتظامی شرق و غرب استان تهران جریمه شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان