قنبرزاده: با لغو مسابقات تیم‌های پایین جدول ضرر نمی‌کنند/ انتصاب نبی را باید به فال نیک گرفت

عضو هیات رییسه سازمان لیگ از تلاش برای برگزاری لیگ خبر داد و تاکید کرد در صورت توقف مسابقات تیم‌های پایین جدول متضرر نخواهند شد.

قنبرزاده: با لغو مسابقات تیم‌های پایین جدول ضرر نمی‌کنند/ انتصاب نبی را باید به فال نیک گرفت

منصور قنبرزاده در گفت‌و گو با ایسنا درباره انتصاب محمد مهدی نبی به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال اظهار کرد: این انتصاب را باید به فال نیک بگیریم. مهندس نبی با حدود هشت سال سابقه دبیرکلی شناخت خیلی خوبی از فوتبال و فدراسیون دارد. فکر می‌کنم آقای بهاروند و فدراسیون فوتبال تصمیم خیلی خوب و تاثیرگذاری گرفت و قطعا بهره و نتیجه آن را در آینده خواهیم دید. با تدبیر و انتخاب نفرات مناسب و استفاده از تجربیات او مشکلات مختلف فدراسیون حل خواهد شد.

او ادامه داد: در شرایطی که مشکلات به بیشترین حد خود در سال‌های اخیر رسیده است، کمتر کسی مثل نبی این سمت را می‌پذیرفت. باید وفاق ملی و حمایت ملی باشد تا مسئولان بتوانند از پس موانع پیش رو برآیند. ما اگر فکر فوتبال‌ باشیم باید این اتفاقات جزئی را کنار بگذاریم و در این مقطع معضلات را حل کنیم.

قنبرزاده با بیان این که روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا این انتصاب را تبریک گفت، عنوان کرد: این مسائل به دلیل بحران کرونا بوجود آمد. باید خیلی سریع اساسنامه و مسئولیت دبیر کلی فدراسیون فوتبال مشخص می‌شد. خوشبختانه از طریق شنیداری هیات رییسه را در جریان گذاشته بودند و فرآیند به درستی انجام شد. شرایط احراز مشکلی نداشت چرا که مهندس نبی از شرایط لازم برخوردار بود.

وی اضافه کرد: این انتصاب در هیات رییسه فدراسیون تائید شده است.  فقط مشکلاتی پیش پا افتاده بوجود آمد که آن‌ها هم حل شدند و مورد تایید AFC قرار گرفت. روز گذشته هم هیات رییسه فدراسیون دور هم جمع شدند و همه موارد لازم به انجام رسید. ضمن این که در خصوص این مساله آقای بهاروند و دیگر اعضای فدراسیون به صورت ویدیو کنفرانس با AFC تبادل نظر داشتند.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ در ادامه پیرامون وضعیت ادامه یا لغو لیگ برتر فوتبال، گفت: در این خصوص فرآیند مشخص است و ابتدا باید ستاد بیماری کرونا یعنی بالاترین مرجع از وزارت بهداشت اعلام موضع کند. شرایط فعلی تا پایان فروردین ماه به ما اعلام شده است. بعدش را باید ببینیم به چه شکل خواهد بود و آمار رو به کاهش می‌رود یا افزایش. سازمان لیگ هم طبیعتا تصمیم قطعی نخواهد گرفت. حتی امروز اعلام کردند که در تاکسی‌ها هم فاصله رعایت شود که این نشان می‌دهد هنوز این مساله جدی است.

او با بیان این‌که در هر حال اولویت با برگزاری لیگ است، بیان کرد: باید ببینیم با این شرایط  چه کاری می‌توان انجام داد و تا دهه آخر اردیبهشت ماه تصمیم‌گیری خواهیم کرد. همه تلاش خواهند کرد لیگ را برگزار کنند. با توقف مسابقات هم تیم‌های پایین جدول متضرر نخواهند شد. درباره جام حذفی نیز  باید بگویم ابتدا کمیته مسابقات بررسی و ارزیابی می‌کند و نتیجه را طبق جدول زمانی و باتوجه به تقویم برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و فیفا دی مشخص می‌کند. در نهایت خروجی را به هیات رییسه سازمان لیگ می‌فرستد و تصمیم نهایی را هیات رییسه فدراسیون خواهد گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان