سرهنگ جهانی خبر داد؛

تصادف خونین دو دستگاه موتورسیکلت در شهر لار

معاون اجتماعی پلیس راهور از تصادف خونین دو دستگاه موتورسیکلت در شهر لار خبر داد.

تصادف خونین دو دستگاه موتورسیکلت در شهر لار

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عین اله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از کشته شدگان حوادث ترافیکی را موتورسواران تشکیل می‌دهند، گفت: مقارن ساعت 20 روز گذشته دو دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر لار با یکدیگر برخورد و در نتیجه آن 2 نفر کشته و یک نفر مجروح می‌شوند.

وی در تشریح علت این تصادف گفت: مقصر تصادف راکب یکی از موتورسیکلت‌ها بوده است که به علت تغییر مسیر ناگهانی موجب شکل گیری این سانحه شد.

معاون اجتماعی پلیس راهور با انتقاد از فرهنگ رانندگی موتورسواران افزود: متأسفانه راکبین موتورسیکلت هنگام تردد در معابر خود را مجاز به ورود حریم سایر رانندگان می‌دانند، فاصله جانبی و طولی را از خودرو‌ها و سایر موتورسیکلت‌ها رعایت نکرده و با ورود به حریم سایر رانندگان، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند. این قبیل رانندگان چنانچه با ورود به حریم سایرین منجر به شکل گیری تصادف کردند، مقصر قلمداد شده و موظف به جبران خسارات مالی و جانی زیاندیدگان خواهند بود.

سرهنگ جهانی گفت: رانندگان موتورسیکلت مکلفند بین خطوط و پشت سر سایر وسایل نقلیه حرکت کنند و با رعایت فاصله طولی و عرضی از ورود به حریم سایرین خودداری کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان