ماهان شبکه ایرانیان

آیت الله قاسم: تحریم دیگر کشورها نشانه بحران اخلاقی است

خبرگزاری تسنیم: به نقل از رسانه های بحرینی، آیت الله شیخ عیسی قاسم در سخنانی گفت: اگر بحران اخلاقی در این جهان ادامه یابد، بحران کرونا بیشتر و بیشتر خود را نمایان خواهد کرد. این بحران روسا و کشورهای بزرگ و کوچک و رهبران است. بحران حکام و وزیران و شاهان و روسای جمهور است. بحران از دست رفتن دین و انسانیت و وجدان است.

وی اشاره کرد که سرقت ماسک های کشورها از سوی کشورهای دیگر و مصادره آنها، فقرا را در معرض بیماری و سپس مرگ قرار می دهد.

آیت الله قاسم گفت: تشدید محاصره علیه برخی کشورها از سوی کشورهای ظالم و متجاوز و متخاصم با هدف گسترش شیوع (بیماری) بیانگر اخلاق ناجوانمردانه و حقیرانه و وحشیگری آنها است. این اخلاقی است که بسیاری از روسا و سران بزرگ جهان با آن زندگی می کنند.

وی تصریح کرد که جهان به خاطر فراموش کردن پروردگارش و تهی بودن آن از گرایش الهی درست غرق در مصیبت می شود.. جهان بدون دین جهان سرقت، جهان خیانت، چپاول، قتل، دیوانگی، شرارت و ظلم و مفاسد است. این حکایت امروز بسیاری از جهان ما است.

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: سرقت ماسک های کشورها از سوی کشورهای دیگر و مصادره آن همان اخلاق این جهان بیمار در چنین شرایط دشواری است. سرقت در چنین محنتی! سرقت ماسک های فقرا و نیازمندان آنها را با خطر بیماری و سپس مرگ مواجه می کند.‎

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان