مدیر عامل نود ارومیه: در حال حاضر فوتبال اولویت دوم من است

یحیی بهاری می‌گوید بسیاری از تیم‌هایی که وابسته به بیت المال هستند از حقوق خود می‌گویند اما نگران جام مردم نیستند.

مدیر عامل نود ارومیه: در حال حاضر فوتبال اولویت دوم من است

یحیی بهاری، مدیرعامل باشگاه فوتبال نود ارومیه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط حال حاضر این تیم گفت: با توجه به شرایطی که ویروس کرونا در جامعه به وجود آورده است، بازیکنان ما در خانه هستند و در حد توان با برنامه‌ای که مربی‌های تیم در نظر گرفته‌اند تمرین می‌کنند. آنها سعی می‌کنند آمادگی خود را حفظ کنند اما با تمرین در منزل نمی‌توان به آمادگی کامل رسید.

او درباره وضعیت سلامت عوامل تیم نود ارومیه گفت: خدا را شکر می‌کنیم که تمام بازیکنان و کادر نود از این ویروس مصون مانده‌اند و در سلامت کامل هستند.

مدیرعامل نود ارومیه سلامت جامعه را مهم‌ترین موضوع حال حاضر کشور خواند و گفت: ویروس کرونا شرایطی در کشور به وجود آورده است که آینده غیر قابل پیش‌بینی است و موضوع اصلی سلامت تمامی آحاد جامعه است. هر لحظه امکان دارد عزیزان ما به دلیل ابتلا به این ویروس از دست بروند و جز حسرت برای ما چیزی باقی نماند. فوتبال ارزش حسرت خوردن را ندارد. در حال حاضر برای صحبت درباره حق و حقوق جایی وجود ندارد.

او با اشاره به سخنان اخیر برخی از عوامل تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول درباره برگزاری یا لغو ادامه این مسابقات گفت: بسیاری از عوامل تیم‌ها در مصاحبه‌های خود با اصحاب رسانه درباره ادامه یا لغو بازی‌ها اظهار نظر کرده و درباره حق و حقوق خود در فوتبال گفته‌اند. من از همکاران خود در عرصه ورزش می‌خواهم انصاف داشته باشند و در این وضعیت از فوتبال و منافع تیم خود سخن نگویند. ما هم مشکلاتی داریم و قادر هستیم از حق خود به خوبی دفاع بکنیم اما هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. موضوع جالب هم دراین باره این است که بسیاری از تیم‌هایی که وابسته به بیت المال هستند درباره انجام بازی‌ها سخن می‌گویند اما نگران جان مردم نیستند.

بهاری در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی برای خروج از بلاتکلیفی حال حاضر فوتبال به دلیل ویروس کرونا دارید گفت: تنها پیشنهاد من صبر کردن است. تنها کاری که از دست ما بر می‌آید دعا کردن برای پایان این وضعیت است. بعد از پایان این مشکلات و بهبود وضعیت حال حاضر، فیفا و فدراسیون هر تصمیمی بگیرد ما از آن پیروی می‌کنیم اما در حال حاضر فوتبال برای من در اولویت دوم قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر