بهترین راه حل برای مشکلات زیبایی

های به شما گایز های کافئینی ، طبق معمول دیس ایز فاطمه با اسانس البالو اینجاست  و با دل پاک و چشم های معصوم و دست تمیزش در حال نوشتن پست جدید برای شما هاست .

بهترین راه حل برای مشکلات زیبایی

های به شما گایز های کافئینی ، طبق معمول دیس ایز فاطمه با اسانس البالو اینجاست  و با دل پاک و چشم های معصوم و دست تمیزش در حال نوشتن پست جدید برای شما هاست .

اجازه بدید این دفعه حالتون رو نپرسم ، چون هر دفعه میام اینجا ازتون میپرسم حالتون چطوه و چه خبر و این داستان ها اما شما کلا به سمت چپ معدتون میگیرید و جواب نمیدید .

حالا  امروز نمیپرسم تا تنبیه بشید 😐 در پست بعدی شاید بپرسم .

ای عم حساس 😐

خب دیگه از این لوس بازی های منزجر کننده که بگذریم . امروز میخوام  باهاتون راجب یه موضوعی صحبت کنم که احتمالا به دردتون میخوره  و شاید بتونم یک صدم درصد طرز نگاهتون رو عوض کنم و باعث بشم یه عده ای بعد از خوندن این پست حس خوبی داشته باشن .

اجازه بدید از خودم شروع کنم .

 وقتی جلوی اینه به بدنم نگاه میکنم .

( عاقا من پشیمون شدم اجازه بدید از یه راه دیگه ای شروع کنم 😀 ، الان بحث منشوری میشه  ، شماها جنبه ندارید  )

همه ما آدم ها وقتی کوچولو موچولو هستیم پوست فوق العاده شفاف و مو های خیلی خوش حالتی داریم ، البته بجز من که موهام از یه مقطعی فرفری شد و دیگه هیچ وقت نتونستم داشتن  موهای لخت طبیعی رو تجربه کنم .

ما عاشق بچه ها هستیم ، بیشتر بخاطر اینکه لپاشونو گاز بگیریم و دست و پاشنو لمس کنیم و از اینکار حس خوبی میگیریم موضوعی که این حس خوب رو بیشتر میکنه این هست که اون ها پوست خیلی خوبی دارن .

ولی خب به هر حال این پوست و موی خیلی خوب همیشه موندگار نیست و تا وقتی که دکمه بلوغشون زده میشه شما شاهد موجوداتی هستیم که  اغلب جوش های زیادی دارن،  دست هاشون بلند تر از بدنشونه ( این مورد بیشتر در پسر ها دیده میشه ) ، اکثرا سیبیل دارن( این مورد تفاوت جنسیتی نداره ) و در نهایت یه سری ترک های پوستی که دلیل های مختلفی داره و مسلما ما از اون ها با خبر نیستیم چون نمیتونیم ببینیمشون ولی خب به احتمال زیاد خودشون بیشتر از همه در گیر این موضوع هستن و برای از بین بردنش دست به هر کاری میزنن، این موضوع در بین دختر ها اهمیت زیادی داره چون اون ها دوست ندارن پوستشون خراب بشه و از این موضوع خجالت بکشن .

 اجازه بدید بهتون بگم که ترک های پوستی کلی دلیل داره مثل کاهش وزن و افزایش سایز ، رشد کردن و قد کشیدن.

و خب بهتره که بدونید این خط خطی های پوستی رو همه دارن ، روی سینه هاشون ، پاهاشون ، شکم و پهلو هاشون و حتی زانو هاشون .

اگه من بگم که برای از بین بردن ترک های بدنم هیچ کای نکردم حقیقتا دروغ گفتم ، منم مثل بیشتر شما را های مختلفی مثل سولار کردن و  استفاده کردن از مواد شیمیایی و انوع و اقسام کرم ها رو امتحان کردم .

و بهتون حق میدم ، در روزگار و جامعه ای که  خواهران کیم کارداشیانی و جنیفر لوپز عزیز زندگی میکنن ما در طول روز هزار بار عکس های فتوشاپی و بی عیب و نقص اون ها رو میبینیم و کلی تبلیغ که هزارتا راهکار جلوی پا هامون میذارن تا به گفته خودشون ناهنجاری های پوستمون رو از بین ببریم . این موضوع خیلی طبیعیه که برای من و شما مهم باشه که بی عیب و نقص باشیم .

کم کم بی اعتماد بنفسی میاد سراغمون و همیشه به این فکر میکنیم که اگه این ترک ها رو از بین نبریم سگ هم نگاهمون نمیکنه و نمیتونیم به اندازه کافی خوب باشیم .

اما حقیقت اینجاست که ما نباید از وضعیت طبیعی بدنمون خجالت بکشیم چون این موضوع نشون میده که ما در حال بزرگ شدنیم و داریم پاهای لعنتیمون رو به دنیای ادم بزرگ ها میذاریم  و خب این طبیعیه که این ترک ها بوجود بیان ، چون ما نمیتونیم تا آخر عمر با دست و پاهای کوچیک زندگی کنیم.

ایا واقعا باید از یه موضوع طبیعی  خجالت کشید ؟

حالا به هر حال خیلی کم پیش میاد و خب پیش میاد که من میبینم یه سری مدل ها یا بازیگر ها  سعی میکنن خوده خودشون باشن و بهمون یاد ندن که شرطی باشیم .

هنوز هم هستن سلبریتی هایی که سعی میکنن به ما بفهمونن که نباید از ترک ای پوستی خجالت بکشیم و مخفیشون کنیم .

و خب این خیلی عالیه.

چون اگه ما مسائل طبیعی بدنمون رو از همه مخفی کنیم و بابتش احساس خجالت و زشتی داشته باشیم و حس کنیم به اندازه کافی خوب نیستیم ، خنده داره و یه جورایی دیونگیه !

به خودتون برسید و شبیه زامبی نباشید ، مسواک بزنید ، عطر بزنید ، موهاتون و پوستتون رو مرتب و شاد نگه دارید ، بعضی وقت ها ارایش کنید چون میتونه روحیتون رو عوض کنه اما سعی نکنید یکی دیگه باشید ، عاشق خودتون باشید ، شما شاهکارید حتی با کلی خط خطی پوستی .

عاقا اینقدر با انرژی مثبت حرف زدم روی خودم بیشتر از شماها تاثیر گذاشت 😐

 خداوکیلی حال میکنید ها ، یکی باشه براتون از پست های انرژی مثبتی بذاره و بهتون انگیزه بده .

خیلی چرت و پرت میگم اما خب دلم پاکه 🙂

خیلی وقت بود میخواستم راجب این موضوع براتون بگم ولی امروز یهو دلم خواست که راجبش باهاتون حرف بزنم ، امیدوارم باهاش حال کرده باشید و بعد از خوندن پست بیشتر از این حرف ها به خودتون اهمیت بدید.

از امروز قول بدید که با ترک های پوستیتون رفیق باشید و تمرین کنید که دوستشون داشته باشید .

خب من برم یکم به ترک هام عشق بورزم 🙂 های تا بای گایز

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان