ماهان شبکه ایرانیان

ششمین نشست تاریخ خط و کتابت فردا برگزار می‌شود

ششمین نشست «تاریخ خط و کتابت» با محوریت «کتیبه‌ها در ایران»، فردا پنجشنبه ۷ بهمن در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

ششمین نشست تاریخ خط و کتابت فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، ششمین نشست «تاریخ خط و کتابت» با محوریت «کتیبه‌ها در ایران»، پنجشنبه 7 بهمن با حضوری جمعی از اساتید انجمن خوشنویسان ایران در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

در این برنامه که با مشارکت انجمن خوشنویسان ایران اجرا می شود، حسن قادر مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه به بررسی موضوع «کتیبه‌ها در ایران» می‌پردازد. بررسی انواع کتیبه‌ها، تاریخچه و قدمت کتیبه ها، نحوه به کارگیری آنها در معماری ایرانی اسلامی و... از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه است.

حسن قادر دارای مدرک کارشناسی ارشد مرمت و احیای بناها و بافت‌های تاریخی است و از سال 1376 تاکنون به تدریس در دانشگاه مشغول بوده است. از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به مستندنگاری کتیبه‌های ابنیه تاریخی ایران در راستای شکل‌گیری دایرة‌المعارف کتیبه‌ها، مطالعه و ارائه طرح مرمت عمارت باغ فردوس تهران و تبدیل آن به موزه سینمای ایران اشاره کرد.

این برنامه روز پنجشنبه 7 بهمن از ساعت 15 در فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های جمهوری اسلامی و کارگر برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان