افزایش میل جنسی با ۵ خوراکی خوشمزه

شما هم اگر جزو کسانی هستید که فکر می کنید در زندگی زناشویی تان میل جنسی کمی دارید، نگران نباشید، در این مقاله به شما ماده غذایی را معرفی می کنیم که می تواند میل جنسی تان را زیاد کند

افزایش میل جنسی با 5 خوراکی خوشمزه

اگر احساس کردید که نیروی لازم را برای رابطه جنسی ندارید به یاد داشته باشید غذایی که می خوریم تاثیر بسیاری در سلامتی ما دارد. بنابراین، سعی کنید این غذاها را برای افزایش میل جنسی تان بخورید.

افزایش میل جنسی با توت فرنگی

توت فرنگی  میوه شناخته شده ای است و معمولا در طول رابطه جنسی از آن استفاده می شود. اما این توت قرمز لذیذ  سرشاراز ویتامین های B و فولات است ، که به پیشگیری از نقائص هنگام تولد کمک میکند . همچنین سرشار از ویتامین C است که  میل جنسی  را افزایش می دهد. همچنین حاوی ترکیبی است که  رگهای خونی را شل و  گردش خون را بهبود می بخشد، در نتیجه مانند ویاگرا اثر طبیعی ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:

چطور رابطه جنسی با کیفیتی داشته باشیم ؟

افزایش میل جنسی با دانه کدو تنبل

دانه کدو پمپ کردن میل جنسی زنان و افزایش سطح هورمون تستوسترون در مردان می باشد.  همچنین غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است، که برای میل جنسی بسیار خوب است. همچنین شامل مواد مغذی مانند سلنیوم و ویتامین E، است که برای سرخرگها بسیار ایده آل است.

بیشتر بخوانید:

روابط جنسی در دوران ویروس کرونا

 افزایش میل جنسی با سیب زمینی شیرین

در فرهنگ های آفریقایی، سیب زمینی شیرین بخشی از  درمانهای باروری و درمان های جایگزینی استروژن برای تقویت میل جنسی  بوده است. پتاسیم، موجود در آن  از فشار خون بالا  پیشگیری کرده در نتیجه  شانس فرد را از هر گونه خطر مرتبط با اختلال نعوظ کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید:

دلزدگى در زندگى زناشویى

افزایش میل جنسی با انار

این میوه قرمز مدت زیادی است که  بعنوان ماده خوردنی  بسیار عالی  شناخته شده است اما آیا می دانید که خواص بی نظیری درارتباط جنسی هم دارد ؟ نوشیدن آب انار می تواند سطح هورمون تستوسترون را افزایش داده ، که  باعث افزایش میل جنسی درمردان و زنان می شود. این میوه نیز  برای درمان اختلال نعوظ و تنظیم گردش خون فوق العاده خوب است

افزایش میل جنسی با سیب

سیب حاوی phenylethylamine  است که به انسان شادی و نشاط می دهد. Phenylethylamine همان عنصر موجود در شکلات است و یک ماده شیمیایی احساس خوب را در بدن آزاد می کند. جدای از آن، سیب نیز حاوی quercertin، فلاونوئید است که به پیشگیری از سرطان پروستات کمک می کند.


منبع : hidoctor.ir
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان