در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین جزئیات از تماس های مردمی با خط ۱۴۸۰

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور درباره آخرین جزئیات از تماس های مردمی به خط تلفنی ۱۴۸۰، توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از تماس های مردمی با خط 1480

بهزاد وحیدنیا مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات از تماس های مردمی به خط تلفنی 1480، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا یعنی همان اسفند ماه تا 7 اردیبهشت ماه 247175 تماس پاسخ داده شده است و 102990 ساعت مشاوره انجام شده است که از این تعداد 43720 تماس مستقیما مربوط به سوالات مرتبط با کرونا بوده که 18217 ساعت مشاوره صرفا به این موضوع اختصاص داده شده است.

وی درباره تماس‌هایی که با خط 1480 گرفته می‌شود، بیان کرد: بیشتر تماس ها در حوزه‌های اضطراب از ابتلا به کرونا، اختلافات و تعارضات خانوادگی، مشکلات در ارتباط با فرزندان، مشاوره پیش از ازدواج، نگرانی در مورد والدین سالمند است.

وحیدنیا گفت: میزان تماس های که با خط تلفنی 1480  گرفته شده 240 هزار تماس است و 400 مشاور در خطوط ما مستقر شده که 8 صبح تا 12 شب در حال پاسخگویی به هموطنان هستند همچنین به این مشاور آموزش های لازم در خصوص نحوه برخورد با کرونا داده شده و این آموزش ها در حال بروزرسانی است.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: مراکز غیردولتی حضوری که تحت نظر بهزیستی است با رعایت پروتکل های مشخص شده از سوی ستاد ملی مبارزه به کرونا در حال کار هستند و خدمات ارائه می‌دهند گفتنی است که در ماه های گذشته به تناسب شرایط نزدیک به 80 خدمات حضوری متوقف شده بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان