چهارمین جلسه دادگاه زم فردا برگزار می‌شود

چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده روح الله زم فردا درشعبه ۱۵ دادگاه انقلاب  و به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود.

چهارمین جلسه دادگاه زم فردا برگزار می‌شود

چهارمین جلسه دادگاه زم فردا برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده روح الله زم مدیر کانال معاند آمد نیوز فردا برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید؛ نام‌های پشت پرده تأسیس آمدنیوز از زبان زم/ سنگین‌ترین تیم حفاظتی بعد از رئیس جمهور فرانسه برای یک ایرانی در پاریس


ادامه رسیدگی به پرونده زم فردا درشعبه 15 دادگاه انقلاب  و به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود.

در جلسه اول رسیدگی به این پرونده کیفرخواست متهم زم توسط نماینده دادستان قرائت شد و طی دو جلسه بعدی هم متهم به دفاع از خود پرداخت.

اتهامات روح الله زم چیست؟

«افساد فی الارض»، ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی کشور، ارتکاب نشر اکاذیب به طور گسترده، معاونت در تخریب، معاونت در ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور، تشکیل و اداره کانال معاند آمدنیوز و صدای مردم با هدف برهم زدن امنیت داخلی و خارجی کشور، جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی یکی از کشور‌های منطقه، جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی کشور فرانسه در ابتدای سال 97 تا زمان دستگیری، همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی در نیمه دوم اسفند ماه سال 96 تا زمان دستگیری، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی، مشارکت در فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام، فعالیت در کانال معاند سحام نیوز با هدف بر هم زدن امنیت داخلی و خارجی کشور، مشارکت در اغوا و تحریک مردم به جنگ و کشتار در دی ماه سال 96، مشارکت در جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده با هدف برهم زدن امنیت کشور، مشارکت در نشر اکاذیب به طور گسترده، توهین به مقدسات اسلام، تحصیل مال از طریق نامشروع و شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله اتهامات روح الله زم است.

علاوه بر اقدامات ناصوابی که زم انجام داده او نامه سربرگ نهاد ریاست جمهوری برای ورود زنان به ورزشگاه را جعل و اسناد محرمانه بانک تجارت را در کانال خود منتشر کرده بود.

این متهم با همکاری سرویس اطلاعاتی فرانسه بیش از 730 خبر در مسائل امنیتی و سیاسی انتشار داد و ریاست شورای رسانه‌های مبارز را بر عهده داشته است.

21 بهمن ماه اولین جلسه رسیدگی به پرونده روح الله زم در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و ادامه رسیدگی به این پرونده فردا برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان