ماهان شبکه ایرانیان

راه‌اندازی سامانه پیگیری فعالسازی سیم‌کارت‌های سرپرست خانوار

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی ارسال سیم‌کارت‌های رایگان سرپرست خانوار توسط شرکت پست و با توجه به اینکه به لحاظ قانونی و برای جلوگیری از تخلفات و سوء استفاده های احتمالی، اپراتور می بایست منتظر دریافت تاییدیه احراز هویت و وصول سیم‌کارت به دست شخص ثبت نام کننده از جانب شرکت پست باشد و سپس اقدام به فعالسازی سیم‌کارت‌ کند، ...

راه‌اندازی سامانه پیگیری فعالسازی سیم‌کارت‌های سرپرست خانوار

به منظور تسهیل فعالسازی سیم‌کارت‌های ارسالی به سرپرستان خانوار، همراه اول سامانه پیگیری راه اندازی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی ارسال سیم‌کارت‌های رایگان سرپرست خانوار توسط شرکت پست و با توجه به اینکه به لحاظ قانونی و برای جلوگیری از تخلفات و سوء استفاده های احتمالی، اپراتور می بایست منتظر دریافت تاییدیه احراز هویت و وصول سیم‌کارت به دست شخص ثبت نام کننده از جانب شرکت پست باشد و سپس اقدام به فعالسازی سیم‌کارت‌ کند، اپراتور اول سامانه ای جهت تسهیل این فرایند راه‌اندازی کرد.

سرپرستان خانوار که سیم‌کارت رایگان خود را دریافت کرده ولی هنوز سیم‌کارت شان فعال نشده است، می توانند جهت اعلام این موضوع به پرتال همراه اول بخش «پیگیری سیم کارت رایگان»، مراجعه و عدم فعال بودن سیم‌کارت خود را اعلام کنند.

اپراتور موارد دریافتی را به شرکت پست جهت تسریع در اعلام وضعیت ارسال و پس از دریافت تاییدیه نسبت به فعالسازی آن‌ها اقدام خواهد کرد.

فرآیند تحویل و فعالسازی سیم‌کارت سرپرستان خانوار، بدین صورت است که پس از دریافت سیم‌کارت و احراز هویت مشترک توسط مامور پست، این شرکت تحویل سیم‌کارت را به اپراتور اعلام کرده و پس از آن اپراتور نسبت به فعالسازی آن اقدام می کند و برای فعالسازی سیم‌کارت نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر خدماتی نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان