فرماندار شمیرانات:

تکمیل و تجهیز ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش تسریع شود

فرماندار شمیرانات ضمن بازدید از پروژه عمرانی بیمارستان شهدای تجریش تاکید کرد: تجهیز و تکمیل ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش باید به عنوان یک پروژه ملی در نظر گرفته شود و تسریع یابد.

تکمیل و تجهیز ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش تسریع شود

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش، سیدمهدی ساداتی - فرماندار شمیرانات به همراه دکتر خشنود - رییس بیمارستان و جمعی از مسئولان، پروژه عمرانی 720  تختخوابی بیمارستان شهدای تجریش را مورد بازدید قرار دادند.

 فرماندار شهرستان شمیرانات در این بازدید بیمارستان دولتی شهدای تجریش را تنها مرکز درمانی ترومای شمال تهران برشمرد که  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تاکید کرد: تجهیز و تکمیل ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش باید به عنوان یک پروژه ملی در نظر گرفته شده و تسریع یابد.

وی با ذکر این مطلب که بیمارستان شهدای تجریش با 320 تخت، روزانه مرجع بیماران متعددی از سراسر استان و کشور است، توسعه آن را امری ضروری و انکارناپذیر دانست و با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد که انجام انشعابات لازم بیمارستان و رفع مشکلات زیرساختی آن باید در اولویت کاری ادارات خدمات رسان اعم از مخابرات، برق و آب قرار گیرد.

در این بازدید دکتر خشنود - رییس بیمارستان شهدای تجریش ضمن ارایه گزارشی از خدمات ارائه شده در بحران شیوع کرونا، این پروژه ملی را به‌ عنوان یکی از معدود پروژه‌های درمانی پس از انقلاب ذکر کرد که علاوه بر ارتقای کمی و کیفی ارایه خدمات درمانی، در راستای رشد آموزش پزشکی در پایتخت نیز بسیار مؤثر است.

وی اظهارامیدواری کرد که در سال جاری پروژه ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش به بهره برداری رسیده و مشکلات ارائه خدمات به بیماران مرتفع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر