به گزارش ایسنا، در پی شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصلهگذاری اجتماعی، با هدف حفظ سلامت شهروندان و نیز تشویق آنان به دریافت سرویسهای شهری بهصورت آنلاین، این سازمان در اقدامی حمایتی بیش از 70 فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین داخلی را که مورد نیاز روزمره شهروندان است، از طریق درگاه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir معرفی کرده و به این ترتیب شهروندان میتوانند نسبت به دریافت خدمت مورد نظر خود از خانه اقدام کنند.
شهروندان از این پس با مراجعه به قسمت «فروشگاهها و خدمات آنلاین» در سامانه و اپلیکیشن تهران من ضمن آشنا شدن با انواع خدمات آنلاین موجود در پایتخت، میتوانند برای ثبت سفارش و دریافت خدمات به صورت آنلاین به سایتهای معرفی شده، متصل شوند.
در این قسمت از سامانه، بیش از 70 فروشگاه اینترنتی و ارائهکنندگان انواع خدمات برخط در دسترس شهروندان قرار داده شده است. دستهبندیهای تفکیک شدهای برای سهولت دستیابی به این خدمات ارائه شده است.
همچنین دسترسی به فروشگاهها و خدمات در حوزههای تغذیه و مواد خوراکی، خدمات منزل، حمل و نقل و خودرو، سرگرمی و ورزش، لوازم الکترونیکی، خدمات کسب و پیشه، آموزشی، فرهنگی و هنری، خدمات پرداخت، لوازم کودک و نوزاد، آرایشی، بهداشتی و سلامت نیز امکانپذیر است و در هر دستهبندی، ارائهکنندگان ویژه آن خدمات برخط، معرفی شده و با کلیک بر روی هر گزینه، مستقیما به سایت آنها وارد میشویم.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، گفتنی است سامانه و اپلیکیشن تهران من، به صورت مدام بهروزرسانی شده و امکانات تازهای در حوزه سرویسهای برخط به شهروندان بهویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا ارائه میکند.