استفاده از اساتید بسیجی برای احیای شغل‌های خانگی زنان سرپرست خانوار

رئیس بسیج اساتید کل کشور درباره اقدامات این نهاد برای جبران خسارت‌های وارد شده به شغل‌های خرد و خانگی زنان سرپرست خانوار در جریان کرونا توضیحاتی داد.

استفاده از اساتید بسیجی برای احیای شغل‌های خانگی زنان سرپرست خانوار
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زارعی رئیس بسیج اساتید کل کشور دیدار رئیس کمیته امداد‌به منظور کمک مالی به کسب و کار‌های خرد و آسیب دیده مددجویان این نهاد اظهار کرد: ارسال بخشی از کمک‌های شبکه استادی را به خانواده امداد جزو وظایف خود دانستیم.

او با بیان اینکه بخش کوچکی از مبالغ جمع‌آوری شده در پویش استادی برای کمک به کسب و کار‌های خانگی سرپرستان خانوار تحت پوشش کمیته امداد توسط مدرسان تقبل شد، گفت: یکی از مسائلی که جامعه استادی این روز‌ها در مواجه با ویروس کرونا برخورد داشت استفاده از ظرفیت اساتید برای جبران خسارت‌های احتمالی وارده به کسب و کار‌های خرد و خانگی زنان سرپرست خانوار است.

زارعی گفت: در کارگروه اقتصاد مقاومتی در حال بازنگری هستیم که اشتغال‌های خرد و خانگی را که دولت به آن‌ها توجه کمتری دارد در قالب یک تفاهم نامه میان اساتید بسیجی و کمیته امداد منتقل کنیم و تجربیات اساتید را در این زمینه مورد استفاده قرار دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر