مدیرکل بهزیستی استان تهران مطرح کرد؛

نگهداری هزار و ۳۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری شده در مراکز فشافویه

شاهرخی گفت: در حال حاضر هزار و ۳۰۰ معتاد متجاهر پس از جمع آوری وارد مراکز فشافویه شده اند.

نگهداری هزار و 300 معتاد متجاهر جمع آوری شده در مراکز فشافویه

امین شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات از جمع آوری معتادان متجاهر،گفت: آمار معتادان متجاهر‌ که از روز‌های گذشته جمع‌آوری شدن حدود هزار و 700 نفر است که از بین این تعداد، فقط 4 نفر تست کرونایشان مثبت اعلام شده است.

وی بیان کرد: زندان فشافویه پس از پذیرش 200 معتاد متجاهر در طرح جمع‌آوری اعلام کرد که دیگر پذیرش جدیدی ندارد به همین دلیل جلسات اضطراری با ریاست قوه قضاییه تشکیل و قرار شد که مجدد فشافویه معتادان متجاهر را بپذیرد و در حال حاضر هزار و 300 معتاد متجاهر بعد از جمع آوری وارد مرکز فشافویه شدند.

شاهرخی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه فشافویه ظرفیت پذیرش این تعداد معتاد را دارد، گفت: فشافویه 12 سوله دارد که هر سوله 600 نفر ظرفیت دارد که نکات بهداشتی در این مرکز رعایت شده همچنین نیروهایی از طرف دانشکده علوم پزشکی در این مرکز مستقر هستند و بر بهداشت و درمان این مراکز نظارت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران خاطر نشان کرد: تمام اصول بهداشتی که حین جمع‌آوری معتادان متجاهر باید رعایت شود به نیروی انتظامی اعلام شده همچنین به سازمان زندان‌ها نیز اصول بهداشتی ابلاغ شده تا در حین نگهداری از معتادان متجاهر در مرکز فشافویه اصول بهداشتی رعایت شود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات بیشتر از جمع آوری معتادان متجاهر در استان تهران

جمع آوری معتادان متجاهر از 8 اردیبهشت ماه

آغاز جمع آوری معتادان متجاهر از صبح امروز/ هیچ فردی اجازه تظاهر به روزه خواری ندارد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان