درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

موکب اشتغال امداد مدل جمع سپاری اشتغال محرومین است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: موکب اشتغال یک مدل جمع سپاری اشتغال محرومین در تمامی عرصه‌ها است.

موکب اشتغال امداد مدل جمع سپاری اشتغال محرومین است

حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: موکب اشتغال محرومین یک محل فضای مجازی برای تجمع فعالان خیریه اشتغال محرومین است.

او با بیان اینکه این فعالان خیریه جهادگر، راهبر شغلی و خیر کارآفرین هستند، ادامه داد: ما این افراد را در فضایی فیزیکی داشتیم، اما درحال حاضر ما یک محل مجازی در اینترنت برای آن‌ها ایجاد کردیم که بتوانند فعالیت‌های خود را تجمیع کنند.

عبدالملکی ادامه داد: 200 نفر از طریق این سیستم جذب شدند و به برنامه اشتغال امداد اضافه شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه درحال حاضر در فاز دوم ساز و کار‌ها  تقویت می‌شود، افزود: برنامه نرم افزاری در حال اصلاح شدن است چرا که اولا این برنامه ارتباطات شبکه داخل برای اعضا ایجاد می کند و ثانیا به دیتا بیس کمیته امداد متصل می شود.

او گفت: درحال حاضر اگر کسی در اشتغال امداد نیازمند این خیرین باشد، اطلاعاتش باید به صورت فیزیکی و دستی در موکب اشتغال ثبت شود.

عبدالملکی ادامه داد: موکب اشتغال باید به سامانه مدیریت اشتغال امداد (سما) متصل و در نهایت به صورت سیستماتیک این ارتباط برقرار شود.

تصریح کرد: موکب اشتغال در واقع استارتاپی است که توسط جهادگران کارآفرین مطرح شده و امیدواریم امسال به اوج فعالیت خود برسد که فرآیند برای افرادی که می‌خواهند به اشتغال امداد کمک کنند تسهیل‌تر شود.

او ادامه داد: موکب اشتغال یک مدل جمع سپاری اشتغال محرومین در تمامی عرصه‌ها است چرا که فعالیت‌هایی از جمله مشاوره، تأمین مالی، تأمین ضمانت، تأمین تجهیزات، مواد اولیه، محل کسب و کار، بازاریابی و فروش، بیمه، امور اداری، مجوز‌ها و... در آن انجام می‌شود.

بیشتربخوانید: 

ایجاد 160 هزار فرصت شغلی تا نیمه اسفندماه/فعالیت مشاغل خانگی کمیته امداد حتی در زمان شیوع ویروس کرونا

تولید روزانه بیش از 350 هزار ماسک در واحد‌های اشتغال کمیته امداد

ایجاد بیش از 175 هزار فرصت شغلی برای محرومین

راه اندازی سایت کارستون در جهت ایجاد و احیای اشتغال سیل زدگان

تولید بیش از 11 میلیون ماسک و گان در واحد‌های تولیدی کمیته امداد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر