در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

راه اندازی ۳۲۰ مرکز نیکوکاری در استان تهران/کمک ۱۰ میلیاردی بنیاد مستضعفان به مددجویان تهرانی کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد از افتتاح ۳۲۰ مرکز نیکوکاری در استان تهران خبر داد.

راه اندازی 320 مرکز نیکوکاری در استان تهران/کمک 10 میلیاردی بنیاد مستضعفان به مددجویان تهرانی کمیته امداد

سید ابوالفضل پرپنچی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 320 مرکز نیکوکاری در استان تهران افتتاح شده است.

او با بیان اینکه مراکز نیکوکاری اصناف در زمینه اشتغال زایی نیز کمک‌هایی خواهد داشت، گفت: به طوری که اگر کسی بخواهد شغلی داشته باشد مراکز نیکوکاری اصناف می‌توانند از مددجویان کمیته امداد استفاده کنند.

پرپنچی با اشاره به مشاغلی که در جریان کرونا آسیب دیده‌اند، افزود: مشاغلی که در صنف پوشاک آسیب دیده‌اند با خط تولید توانستند ماسک و گان مورد نیاز ایام کرونایی را تولید کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد:سعی کردیم اقساط وام مشاغلی که در اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده بودند را عقب بیندازیم و همچنین کمک های مالی و سبدهای غذایی برای آن ها در نظر گرفتیم.

او با بیان اینکه 10 میلیارد تومان بنیاد مستضعفان برای جبران آسیب‌های ناشی از کرونا به مددجویان تهرانی پرداخت کرده است، تصریح کرد:50 هزار خانوار در این زمینه شناسایی شدند و کمک‌های معیشتی‌ای از 150 هزار تومان تا 500 هزار تومان برای سرپرستان خانوار آن‌ها واریز شد.

پرپنچی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در قالب اهدای اقلام غذایی و بهداشتی به کمیته امداد استان تهران کمک‌هایی را داشته است.


بیشتربخوانید:

توزیع 70 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

موکب اشتغال امداد مدل جمع سپاری اشتغال محرومین است

فعالیت 68 پایگاه فیزیکی جذب حامی برای ایتام تهرانی

کمک 200 میلیاردی بنیاد مستضعفان به کمیته امداد

توزیع 5 میلیون غذای گرم میان نیازمندان تا پایان دهه دوم ماه رمضان


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر