طناب‌کشی همزمان هامر H۱ با سه خودروی مرسدس G۶۳، سوزوکی جیمنی و میتسوبیشی L۲۰۰ + فیلم

قبلا شاهد هنرنمایی مرسدس G ۶۳ در مسابقه طناب‌کشی با دیگر خودروها بوده‌ایم. این ای‌ام‌جی قدرتمند با سه سوزوکی جیمنی که همزمان او را می‌کشیدند به رقابت پرداخت و قدرت خودش را به شاسی بلندهای سطح بالا نشان داد

قبلا شاهد هنرنمایی مرسدس G 63 در مسابقه طناب‌کشی با دیگر خودروها بوده‌ایم. این ای‌ام‌جی قدرتمند با سه سوزوکی جیمنی که همزمان او را می‌کشیدند به رقابت پرداخت و قدرت خودش را به شاسی بلندهای سطح بالا نشان داد.
دیفرانسیل‌های مکانیکی فراوان و مدیریت کشش هوشمندانه تضمین می‌کنند که G 63 در کارش به موفقیت برسد. جیپ‌ها هم کشش خوبی دارند، اما بهترین عضو خانواده کلاس G از موتور پرقدرت 4 لیتری توئین توربو بهره می‌برد.
حالا به نظر می‌رسد این مرسدس با بهترین رقیب خود روبرو شده باشد، چون این دفعه رقیبش هامر H1 است. نسل اول این آفرود مناسب کارهای نظامی است. این هامر به اندازه یک اتوبوس سنگین و عریض است. ما هامرها را دیده‌ایم که خودشان را از دیوار بالا می‌کشند، پس شاسی بلند غیرنظامی مرسدس نباید چالش بزرگی برایش ایجاد کند.
به نظر می‌رسد وضعیت مرسدس از نظر پیشرانه بهتر است، چون موتور دیزلی 6.5 لیتری هامر تقریبا یک سوم قدرت آن را تولید می‌کند. اما وزن و کشش نقش مهم‌تری در این معادله فیزیکی عجیب دارند، بنابراین خودروی آمریکایی برنده می‌شود.
مت واتسون که متوجه شده باخته است، درخواست کمک می‌کند و یک سوزوکی جیمنی به او می‌پیوندد. با این حال، موتور1.5 لیتری جیمنی با توان 100 اسب‌بخار هم تفاوت چندانی ایجاد نمی‌کند.
یک نیروی کمکی دیگر یعنی میتسوبیشی L200 از راه می‌رسد. این مدل از موتور دیزلی 2.3 لیتری بهره می‌برد که به نظر می‌رسد مهارت زیادی در کشیدن اجسام دارد. آیا این سه برای شکست دادن هامر کافی هستند؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر