بر اساس برخی گزارشات از رسانههای فرانسوی، تیم
فرمول یک رنو اخیرا با چند مشتری برای فروش این تیم تماس گرفته است، اما هرگونه قراردادی باید بند استفاده از پاوریونیت رنو را در بر داشته باشد. آینده کمپانی رنو در اثر این بحران به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است و به نظر میرسد این شرکت دیگر توان تامین هزینههای یک تیم فرمول را نداشته باشد. در سالهای گذشته نیز بحث خروج این تیم از
فرمول یک مطرح شده بود اما نه به دلیل بحران اقتصادی، بلکه به دلیل کسب نتایج دور از اهدافشان و فاصله بیش از حد با تیمهای برتر.
همین چند روز پیش اعلام شد که آنها دنیل ریکاردویی که با مبلغی هنگفت به خدمت گرفته بودند را از دست دادند. او به تیم مکلارن پیوست، تیمی که تنها مشتری پاوریونیت رنو است، اما مکلارن در فصل گذشته اعلام کرد که از فصل 2021 دیگر از پاوریونیت رنو استفاده نخواهد کرد و از قرارداد خود با مرسدس رونمایی کردند. بدون مشتری ماندن رنو در بازار پاوریونیت باعث کاهش درآمد آنها از این ورزش خواهد شد. حال باید دید سیریل ابیتبول، مدیر ورزشی رنو، میتواند دلایل قانع کنندهای برای سران این کمپانی بیاورد تا در
فرمول یک بمانند یا خیر. نکته مثبت این شایعات این است که رنو تمایل به ماندن در
فرمول یک را دارد زیرا میخواهند خط تولید پاوریونیت
فرمول یک خود را حفظ کنند و شاید این مسئله نوید این را بدهد که این کمپانی بعد از پشت سر گذاشتن بحران اقتصادی باز هم به
فرمول یک برگردد.