مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

برخی کشورهای اسلامی پناهگاهی برای رژیم صهیونیستی هستند

ایسنا/بوشهر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: روز قدس روز مهمی است، روزی که امام (ره) بر اساس مبانی دینی و برای دفاع از مظلومین فلسطین آن را به عنوان روز قدس نامگذاری کرده است.

برخی کشورهای اسلامی پناهگاهی برای رژیم صهیونیستی هستند

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: در این روز همه مسلمان ها بنا بر وظیفه شرعی و از باب اهتمام امور مسلمین باید حضور خود را در راهپیمایی به نمایش بگذارند که مخالف رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و حامیان آن هستند، به این دلیل روز قدس دارای جایگاه ویژه ای بین مسلمانان است و ما باید تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی روز قدس را گرامی بداریم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که امت اسلامی متعهد شوند و همچنین نسبت به وظایف شرعی و دینی خود بی تفاوت نباشند و همایشی را به جهانیان اعلام حضور بکنند، مطمئنا جایگاه رژیم صهیونیستی و حامیان ان تزلزل پیدا خواهد کرد و از این رو روز قدس برای ما حائز اهمیت است و ان شالله همه در این رابطه نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

این مسئول تاکید کرد: به هرحال وظیفه مسلمانی ایجاب می کند که در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام بایستیم. آن گروه هایی که با تمام توان خود به مبارزه با این خونخواران می پردازند و آن کسانی که امروز در فلسطین مورد هجمه رژیم غاصب صهیونیستی قرار می گیرند، نیاز به حمایت دارند. اگر کشورهای اسلامی در کنار هم برای آزادی قدس شریف احساس وظیفه کنند و اگر مسلمانان با هم و در کنار هم قرار بگیرند، آنها جرئت حضور در منطقه را پیدا نمی کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: متاسفانه ما شاهد این هستیم که برخی از کشورهای اسلامی پناهگاهی برای رژیم صهیونیستی هستند. آنهایی که در میدان دشمن با مسلمانان و گروه های مقاومت و همچنین مردم مظلوم فلسطین می جنگند، آنهایی که ریال ها و دلارهای خودشان را به کمک رژیم غاصب صهیونیستی با ترس از استکبار جهانی می فرستند، آنهایی که از خدا ترسی ندارند و فقط از قدرت های پوچ و کف آلود روی زمین می ترسند و این ها واقعا باید بیدار شوند.

حجت الاسلام سروستانی تصریح کرد: اگر مسلمانان در کنار هم قرار بگیرند رژیم صهیونیستی جرئت مقاومت ندارد همینطور که حزب الله لبنان و همینطور که مردم ارزشمند و گروه های مقاومت مردم فلسطین با دست خالی و سنگ در مقابل آن ها قرار گرفتند و رژیمی که خود را به عنوان یک رژیم تا دندان مسلح که نبرد نظامی خود را به رخ مسلمانان می کشید، در یک جنگ 33 روزه ما شاهد به زانو درآمدن آن بودیم. هر جا که مسلمانان متعهد شدند، قدرت پیدا کردند و با هم بودند ما شاهد پیروزی آن ها بودیم و هر جا که  تسلیم شدند جز خواری و ذلت چیزی نصیب مسلمانان نشد. از این روی همه کشورهای اسلامی باید در یک جهبه ی متعهد قرار بگیرند. کما این که امروز جریان مقاومت شکل گرفت و مقام معظم رهبری فرمودند که رژیم صهیونیستی تا بیست و پنج سال آینده نابود خواهد شد.

وی یادآور شد: شاید امسال به دلیل ویروس کرونا مسلمانان جهان نتوانند که حضور فیزیکی داشته باشند و در راهپیمایی روز قدس شرکت بکنند، این یک مشکل است که امیدواریم در وهله اول از جامعه اسلامی دور شود و در مرحله دوم این وظیفه انسان را ساقط نمی کند که ما اگر حضور فیزیکی نداریم نقش خودمان را ایفا نکنیم، به هر شکلی که برای ما میسر باشد و به هر شکل که بتوانیم، گاهی با حضور فیزیکی، گاهی با بیان، گاهی با شعار، و یا با حرکت های نمادین. امروز به نظر می رسد که بهترین فضایی که حتی ممکن است  سرعت بیشتری هم داشته باشد، که ما صدایمان را به گوش این رژیم صهیونیستی برسانیم، فضای مجازی است. هر مسلمانی می تواند از طریق فضای مجازی نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام انزجار کند.

این کارشناس دینی و مذهبی عنوان کرد: هر مسلمانی امروز می تواند عمق عصبانیت و بغض خود را در فضای مجازی به گوش سران رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی و همچنین حامیان آن ها در منطقه برساند. امروز وظیفه ما ایجاب می کند تا با حضور در فضاهای مجازی اعلام انزجار خودمان را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی داشته باشیم. از این بابت و به خاطر این که رژیم غاصب صهیونیستی همچنان به ظلم و تجاوز و آدم کشی خود ادامه می دهد ما باید این روز را زنده نگه داریم.

روز قدس باید تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی زنده نگه داشته بشود

این مسئول تصریح کرد: این روزی که یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است، روزی که نامگذاری شد تا قدرت اسلام را به رخ کفار و ظالمان و مستکبران برساند. این روزی که به نام روز قدس نامگذاری شد روزی است که دشمنان و مستکبران باید ببیند که مسلمانان چگونه در مقابل آنها قاطعانه ایستاده اند و حرکت هایی که آن ها انجام می دهند و همچنین ظلم و ستمی که در منطقه ایجاد می کنند، مسلمانان در مقابل آن ها هشیار و بیدار هستند و می بینند که آن ها چه جنایت هایی را روی این کره خاکی انجام می دهند و چه جنایت هایی را نسبت به مردم مظلوم و مسلمان فلسطین انجام می دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: روز قدس باید تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و محو آن از روی کره زمین زنده نگه داشته بشود و ان شالله بتوانیم با اقتدار و روشنگری در سطح جوامع اسلامی این مسیر را ادامه بدهیم و باید اعلام کنیم تا ظلم، جنایت، کودک کشی و آدم کشی است، ما به عنوان مسلمانان حضور داریم و در مقابل هیچ قدرتی تسلیم نخواهیم شد و قاطعانه و با اقتدار در مقابل آنها قرار خواهیم گرفت  تا وعده الهی که نصرت و پیروزی است شامل حال امت اسلامی شود.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی بیان کرد: امسال روز قدس را با شرایط خاصی و بدون حضور یکی از سربازان امام عصر و یکی از سرداران انقلاب اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی که خیلی راسخ در برابر دشمنان قرار گرفت و در حقیقت همچون قمر بنی هاشم دست خود را فدای راه مبارزه با سردمداران و مستکبران جهان کرد و بدن خود را در این مسیر و در این جبهه، شاهد بودیم که قطعه قطعه شد؛ پشت سر می گذاریم، اگرچه ما حاج قاسم را در بین خود و در صفوف و جبهه ها نداریم ولی دشمنان بدانند که شهید حاج قاسم سلیمانی خطرش و ضررش برای رژیم صهیونیستی از سردار سلیمانی بالاتر است و جوانان و رزمندگان ما باید همانطور که این افسر شجاع اسلام و همانطور که مالک اشتر در زمان امام علی (ع) در مقابل دشمنان اسلام شمشیر میزد، این افسر شجاع و این افسر دلیری که در جبهه های مختلف و میدان های مقاومت که نقش مسلمانی خود را به خوبی ایفا میکرد، الگوی بزرگی برای همه ما باشد و همچنین جوانان و هر کدام از ما یک قاسم سلیمانی باشیم و هر کدام از ما شخصیتی باشیم که برای شهادت حاج قاسم سلیمانی اولین نفر مقابل جبهه استکباری جهانی یعنی شخص رئیس جمهور منحوس و ملعون آمریکا که شخصاً تقبل فرماندهی عملیات را به عهده گرفت و به دستور ایشان حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند باشیم.

وی با بیان اینکه ما باید این مسیر را ادامه بدهیم، تاکید کرد: باید هر کدام یک حاج قاسم سلیمانی باشیم و بگوییم اگر تو در بین ما نیستی ولیکن راهت را با اقتدار ادامه خواهیم داد و همانطور که تو در جبهه های شهرهای مختلف سوریه حضور پیدا کردی، همانطور که شما در مناطق بسیار دشوار کشور اسلامی عراق حضور پیدا کردی و در کنار حزب الله و حشد الشعبی همچنین گروه های مقاومت فلسطین نقش مسلمانی خود را ایفا کرده و وظیفه دینی خود را انجام دادید ما هم راهت را با اقتدار ادامه خواهیم داد و در تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلام، رهبر جهان اسلام مقام معظم رهبری (ره) این راه را تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و محو کامل آن و همراهان و پشتیبانان او و آمریکا و رژیم آل سعود این راه را ادامه خواهیم داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان