انتشار کتاب‌های تازه برای نوجوانان

کتاب‌های «سبیل سرگردان»، «عمو دردسر»، «نامه‌های راپونزل»، «ققنوس همین‌جاست»، «داستان‌های دیکنز»، «شبح عمارت کراچفیلد» و «گمشده» برای نوجوانان منتشر شده‌اند.

انتشار کتاب‌های تازه برای نوجوانان

به گزارش ایسنا، مجموعه داستان طنز «عمو دردسر» نوشته حمیدرضا داداشی در 80 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 15 هزار تومان در نشر پیدایش به چاپ رسیده است.

مأموریتی برای نجات زبان مادرشوهر، دستیار ویژه دکتر علفی، بهترین معلم من؟ بله، ایشون!، خرابکاری‌های کرم خاکی و عموش، چشم‌های نازنین دختر دخترخاله مامان جون و مهمان‌های باکلاس عموی مامانم‌اینا داستان‌های این مجموعه هستند.

 در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: فرار کردن، کار ترسوهاست. مرد اگر مرد باشد، پای کاری که کرده است می‌ایستد و تاوانش را می‌دهد. تاوان کار تو هم فعلا پول توجیبی بدون پول توجیبی! این از این، ولی من می‌دانم و آن عمو. این مرد، جز دردسر چیزی برای ما ندارد!

همچنین رمان طنز  «سبیل سرگردان» نوشته محمدکاظم اخوان در  160 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و بهای 27 هزارتومان در نشر یادشده عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: در خاندان ارسلان داشتن سبیل به اندازه داشتن نان شب واجب است، چون همه مردان خاندان از بزرگان سبیل‌کلفت و بااعتباری بوده‌اند. اما ارسلان هر کار می‌کند مویی پشت لبش سبز نمی‌شود. ارسلان به دنبال سبیل وارد دنیای جادویی سگ صاحاب و گربه و زاغول می‌شود تا لحظه‌های پرماجرا و طنزی را تجربه کند.

دیگر کتاب منتشر شده در نشر پیدایش، «نامه‌های راپونزل» اثر سارا لویس هولمز با ترجمه شهلا انتظاریان است که در 192 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و بهای 35هزارتومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این رمان برنده اولین مسابقه قصه‌نویسی اورسلا نوردستروم شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: اسمش کیدنس است اما خودش را راپونزل می‌نامد، چرا؟ چون هر روز تا دیروقت باید در باشگاه تکلیف مدرسه زندانی باشد، چون کسی در خانه نیست تا از او مراقبت کند. او به صندوق پستی اسرارآمیز به شماره 5667 نامه می‌نویسد و منتظر است طلسم پدرش شکسته شود. شاهزاده بیاید و او را از قلعه‌اش نجات بدهد.

«ققنوس همین‌جاست» نوشته فاطمه سرمشقی دیگر کتاب نشر یادشده است که در 152 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 27 هزارتومان راهی بازار شده است.

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: ماهیتسا دچار حادثه‌ آتش‌سوزی می‌شود و زیبایی‌اش را از دست می‌دهد. همزمان با این حادثه، سودابه که مدت‌ها مشکل قلبی داشته، یا عمل پیوند قلب از مرگ نجات پیدا می‌کند. اما سودابه از روز بعد از عمل،‌ مدام کابوسی تکراری می‌بیند؛ دختری که در آتش می‌سوزد و مردی که پشت او ایستاده و دستش را به سمت دختر در آتش دراز کرده. راز این کابوس تکراری چیست؟ جز همزمانی‌ آن حادثه و این پیوند چه ارتباطی بین این دو دختر وجود دارد؟

همچنین کتابی از سری «ادبیات خفن» با عنوان «داستان‌های دیکنز» نوشته والری ویلدینگ با ترجمه محمود مزینانی در 256 صفحه با شمارگان 1500 نسخه و قیمت 44 هزارتومان در نشر پیدایش عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: پرطرفدارترین داستان‌های دوران ملکه ویکتوریا کدامند؟

 می‌خواهید بدانید کدام داستان دیکنز از قرن نوزدهم تا حالا بیشترین تعداد خواننده‌ را داشته؟ شاید یکی از این داستان‌ها باشد...

«آرزوهای بزرگ» - اگر آدم‌ رازداری باشید و دهانتان را کیپ نگه‌ دارید، می‌توانید توی دفتر خاطرات پیپ سرک بکشید تا با خواندن داستان محکومین فراری و عشقی نافرجام، یکی از آرزوهای بزرگتان برآورده شود!

«داستان دو شهر» - فرانسوی‌ها در تب و تاب انقلاب می‌سوزند و هر  لحظه این احتمال وجود دراد که گیوتین، سر از تن یکی‌شان جدا کند. آیا قهرمان ما می‌تواند کاری کند که سرشان به باد نرود؟

«اولیور تویست» - کودک یتیم و گرسنه‌ای که بیل سایکس شرور او را می‌دزدد! همراه با ده دانستنی مهم درباره جرم و جنایت، مجازات، مدارسی که چیزی کم از یک کابوس شکنجه‌بار ندارند و کودکانی که کارشان بالا رفتن از دودکش اجاق‌هاست.

 داستان‌های دیکنز به شکلی که پیش از این هرگز ندیده‌اید!

دیگر کتاب منتشر شده در نشر یادشده، کتابی از سری «ادبیات وحشت» با عنوان «شبح عمارت کراچفیلد» نوشته مری داونینگ هان با ترجمه نوید فرخی است که در 152 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 27 هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

 در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: دختر یتیمی بعد از مدتی اقامت در یتیمخانه از سوی یکی از فامیل‌های دورش به فرزندی پذیرفته شده  به عمارت آن‌ها می‌رود. اما ورود او به عمارت با ماجراهایی خارق‌العاده و باورنکردنی همراه است که اصلا قابل پیش‌بینی نیست.

 «شبح عمارت کراچفیلد» را یکی از بهترین آثار مری داونینگ می‌دانند زیرا حالت کلیشه‌ای و کسالت‌باری را که در بسیاری از  داستان‌های ژانر وحشت دیده می‌شود، ندارد.

«گمشده» نوشته دن پابلوکی با ترجمه محمدرضا ملکی هم در 208 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و بهای 35 هزار تومان در نشر یادشده منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: «خانه سایه‌ها» هیچ وقت خواب نیست.

 پنج بچه با فریب به خانه سایه‌ها کشیده شده‌اند، هرکدام با بهانه‌ای متفاوت. هیچ‌کدام همدیگر را نمی‌شناسند. هیچ‌کدام نمی‌دانند چه باید بکنند، چون راه خارج شدن را نمی‌دانند. ولی یک‌چیز در داخل خانه متفاوت است.

کسی (یا چیزی) در آن‌جا، بیش از آن‌چه باید، اطلاعات دارد. تنها مسئله این است که بچه‌ها باید تصمیم بگیرند که‌ آیا آن شخص (یا چیز) می‌خواهد کمک‌شان کند؟ یا آن‌ها را تا ابد در آن‌جا گیر بیندازد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان