آیا شوماخر به مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱ خواهد رسید؟

رالف شوماخر، برادر مایکل شوماخر بزرگ معتقد است فرزند مایکل آماده شرکت در مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱ به همراه تیم آلفارومئو است

رالف شوماخر، برادر مایکل شوماخر بزرگ معتقد است فرزند مایکل آماده شرکت در مسابقات فرمول یک 2021 به همراه تیم آلفارومئو است.
بر اساس آخرین شنیده ها برای فصل 2021 احتمال جایگزینی میک شوماخر با آنتونیو جیوویناتزی در تیم آلفارومئو وجود دارد. احتمال آن می رود که جیوویناتزی ایتالیایی به تیم آلفاتئوری و خانواده ردبول بپیوندد. هرچند تمام این موارد هنوز اخبار تایید شده ایی نیستند.
با این وجود در حال حاضر فرزند 21 ساله قهرمان 7دوره جهان در تیم پرما و در دسته فرمول 2 در حال رقابت است و بصورت همزمان عضو آکادمی رانندگان فراری نیز هست.

رالف شوماخر در مصاحبه با شبکه اسکای اسپرت گفت:

"باید ببینیم این فصل برای میک چگونه می‌گذرد، سال گذشته به عنوان یک سال اولی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد، سری مسابقات فرمول2 مسابقات سنگین و پر چالشی هستند. فصل فعلی برای او بسیار مهم است و نشان خواهد داد که او به زمان بیشتری نیاز دارد یا نه. شوماخر جوان شانس بسیار خوبی برای حضور در فرمول یک دارد. کیمی رایکونن ممکن است به زودی بازنشسته شود و آنتونیو نیز رانندگی خیلی مطمئنی از خود نشان نداده است. برای همین شانس پیوستن او به تیم آلفارومئو بسیار زیاد است".

در این راه میک شوماخر تنها شوماخر جوانی نیست که شانس ورود به فرمول یک را دارد، دیوید شوماخر، پسر رالف نیز برای خودش اسم و رسمی ساخته است. او امسال به همراه تیم چاروز در فرمول3 شرکت کرده است. با این حال نظر رالف چیز دیگری است:

"دیوید هنوز خیلی خیلی با حضور در رقابت های فرمول یک فاصله دارد. اول او باید بی سر و صدا و با آرامش در فرمول3 به موفقیت برسد. برای صحبت در رابطه با فرمول یک هنوز خیلی زود است".
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان