اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ سفارشات فروش با تأخیر دریافت شد

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت 11:30 جمع صف‌های فروش به حدود هزار و 800 میلیارد تومان رسید و برای لحظاتی با مجموع صف‌های خرید برابر شد. 10 صف خرید برتر مجموعاً 730 میلیارد تومان ( 41 درصد) و 10 صف فروش هزار و 100 میلیارد تومان ( 61 درصد) بوده است.

بیشترین مقدار پول در صف خرید نمادهای «کاما»، «وملی» و «کروی» و در صف فروش «خزامیا»، «خگستر» و «وساپا» انتظار طرف مقابل را می‌کشد. این جدول حدود 35 درصد از سه هزار و 600 میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد.

علاقه‌مندان به گروه استخراج کانه‌های فلزی (با محوریت فلز روی) بیشترین سفارشات خرید را فرستادند اما فشار فروش گروه خودرویی و سرمایه‌گذاری‌های وابسته هنوز تخلیه نشده است.

حجم صف خرید سهام هتل پارسیان کوثر به شش درصد سرمایه شرکت نزدیک شده و از سوی دیگر صف فروش سهام زامیاد به چهار درصد کل تعداد سهام این شرکت رسیده است، سهم جدیدالورود صنعتی دوده فام نیز کماکان با انبوه سفارشات مواجه است.

در مجموع 10 هزار و 50 میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 36 درصد است (با فرض معامله‌ی کامل صف‌ها ارزش معاملات به 13 هزار و 650 میلیارد تومان می‌رسد).

بعد از آغاز سفارش‌گیری و تشکیل صف‌های خرید (به مانند روز قبل)، سامانه معاملات کارگزاری‌ها برای دقایقی با اخلال همراه شد و سفارش افرادی که عموماً فروشنده بودند به موقع به ثمر ننشست. پس از روان شدن ثبت سفارشات، بازار برای مدتی با فشار فروش همراه شد که در ادامه وضعیت معاملات به تعادل نسبی نزدیک شد.

بورس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان