ماجرای حوادث قطارهای مسافربری پرند و اسلامشهر

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به بررسی کارشناسی علت حوادث خروج قطارهای مسافربری و باری از ریل در پرند و اسلامشهر از جمله ریل دزدی معتادان متجاهر، گفت: توان جمع‌آوری 48ساعته معتادان متجاهر توسط نیروی انتظامی در غرب استان تهران وجود دارد اما مشکل اصلی در مرحله بعدی و مراکز نگهداری و بازپروری سازمان‌های مربوطه است.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره به حوادث خروج قطار از ریل در پرند و اسلامشهر طی هفته گذشته اظهار کرد: علت اصلی این حوادث در دست بررسی کارشناسی است و در حال حاضر نمی‌توان گفت معتادان متجاهر و ریل دزدی آن‌ها عامل بروز این حوادث است.

وی با اشاره به مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر افزود: همت مستمر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بر مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: نیروی انتظامی غرب استان تهران این ظرفیت و توان را دارد که ظرف 48 ساعت تمام معتادان متجاهر را از سطح شهرهای غرب استان تهران جمع‌آوری کند.

سرهنگ سرپناه اضافه کرد: مشکل اصلی در جمع‌آوری معتادان متجاهر مرحله پس از جمع‌آوری توسط نیروی انتظامی و مربوط به مراکز نگهداری و بازپروری است که متاسفانه دست نیروی انتظامی در این موضوع بسته است و بایستی اقدامات لازم از سوی سازمان‌ها و نهادهای مربوطه انجام شود.

وی یادآور شد: وظیفه ذاتی و اصلی نیروی انتظامی حفظ امنیت است و در مقوله تأمین امنیت سازمان‌ها، نهادها و ادارات بسیاری دخیل هستند که باید هر یک به وظایف خود عمل کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی غرب تهران در واکنش به موضوع برگزاری مراسم عروسی در برخی تالارهای غرب تهران به ویژه شهرستان شهریار تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان عضوی از ستاد ملی مقابله با کرونا تابع تصمیمات این ستاد بوده و تا به این لحظه گزارش موثقی از برگزاری مراسم عروسی گزارش نشده است و شهروندان محترم می‌توانند اخبار خود را در این خصوص به منظور برخورد لازم با نیروی انتظامی در میان بگذارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان