اولتیماتوم پلیس به مالکان انبارها و پارکینگ‌ها درباره احتکار خودرو

با توجه به گفته های معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ صاحبان و مسئولان پارکینگ‌ها آگاه باشند که هرگونه اختصاص محل برای نگهداری خودروهای فاقد پلاک جرم محسوب شده و با آن برخورد می‌شود

با توجه به گفته های معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ صاحبان و مسئولان پارکینگ‌ها
آگاه باشند که هرگونه اختصاص محل برای نگهداری خودروهای فاقد پلاک جرم محسوب شده و با آن برخورد می‌شود.
به نقل از ایسنا، در طی روزهای گذشته انبارها و پارکینگ های فراوانی در تهران و سایر شهرستان های کشور کشف شده که ده‌ها و حتی صدها خودروی احتکار شده در آنجا نگه داری می شد. در همین راستا سرهنگ نادر مرادی توضیح داد: «پیش از این نیز عنوان کردیم که خروج خودروی بدون پلاک از کارخانه در حکم احتکار بوده و با آن برخورد خواهد شد. در روزهای اخیر هم که با تدابیر اتخاذ شده پلیس به بازار خودرو ورود کرده و با موارد احتکار آن برخورد کرده است، اکثریت خودروهای احتکاری کشف شده فاقد پلاک بوده‌اند.»
وی ادامه داد: «گاها تعدادی از خودروهای بدون پلاک مستقیما از درب کارخانه خارج شده و در انبارها و پارکینگ ها نگه داری می شوند. پارکینگ هایی که بعضا در مراکز شهری نیز قرار دارند. صاحبان و مسئولان پارکینگ‌ها
آگاه باشند که هرگونه اختصاص محل برای نگهداری خودروهای فاقد پلاک جرم محسوب شده و با آن برخورد می‌شود و به همین جهت نیز هشدار داده می شود که از پذیرش خودروهای بدون پلاک در این پارکینگ‌ها و انبارها خودداری کنند.»
پیش از این پلیس بارها از مردم خواسته بود که در صورت مشاهده و اطلاع از فضاهایی که در آن اقدام به دپوی خودرو شده است، حتما مراتب را گزارش دهند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان